• Ik ga een film maken? Denk jij, ik kan een leuk script maken, ik heb geweldige ideeën of mijn serie/story wil ik verfilmd hebben, pb me dan. Je word op youtube bekend + je hebt reclame ^^

    Geen fanfic/sex/...
    Dat is nogal moeilijk te verfilme xd


    Don't walk away and leave without a reason.

    Dude.. net zo lijp :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    En hoe ga je dat dan precies doen? Een soort kortfilm maken van een verhaal dan ofzoiets?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hahaa,,Lol bedacht.x'D


    ❤ яσмє''ℓα

    Humor. Maareh, wou je echt een film film maken? Daar ben je dan nog wel even mee bezig :'D Wij zijn met z'n 4en twee weken bezig geweest met een documantaire van 6 minuten ><'
    Maareh. Nope, niet echt. Mijn storie zou misschien best gaaf zijn om verfilmd te hebben, maar die is nog lang niet af. ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wij zijn een maand op vakantie, 2 weken met mijn broers, en een week met mijn bf, en dan een week thuis
    we hebben een maand tijd en daarna nog een maand maar dan is mijn stiefbroer der niet meer


    Don't walk away and leave without a reason.

    xBillster schreef:
    En hoe ga je dat dan precies doen? Een soort kortfilm maken van een verhaal dan ofzoiets?


    Uhu :p


    Don't walk away and leave without a reason.

    Aurelia schreef:
    Dude.. net zo lijp :'D


    Swamwam, u idee is wel koel maar ik kan not een klas hebben en zeker geen school ><


    Don't walk away and leave without a reason.

    Ik heb mijn idee al opgestuurd. Reactie??


    No growth of the heart is ever a waste

    ja ik x'D maar er gebeurt zoveel in m'n series die je gwn niet gaat kunnen verfilmen x) like in ziekenhuizen en bij de politie enzo x) gaat ni lukkn zeker?^^
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    ja ik x'D maar er gebeurt zoveel in m'n series die je gwn niet gaat kunnen verfilmen x) like in ziekenhuizen en bij de politie enzo x) gaat ni lukkn zeker?^^
    Xx


    Bwa, i can do everything :D


    Don't walk away and leave without a reason.

    Floodlight schreef:
    (...)

    Bwa, i can do everything :D

    ok kies dan maar een serie x) mij is gelijk de welke:P de langste is : Bill Kaulitz loves you?? test it!
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Het gaat nogal lastig worden als Tokio Hotel er een grote rol in speelt :'D
    Maar komt de film op YouTube ofzo? (:
    Ik wil hem echt wel zien ;d


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Hij komt op youtube
    dat was togh het plan xD
    en van wie ik de serie/story ga gebruiken
    die komt ook in de voortiteling enzo
    tenzy ik het zelf maak xD


    Don't walk away and leave without a reason.

    Ik heb 1 verhaal dat niet echt Fan-Fic is -alleen de namen en het uiterlijk zijn hetzelfde- maar die is nog niet klaar, jammer genoeg.
    Maar veel succes met je film!


    hoi, jij bent leuk.

    Ehm, je weet toch dat een script schrijven honderd maal moeilijker is dan gewoon verhalen schrijven? Bij het einde van elke scene moet je bijvoorbeeld FADE OUT schrijven en zo zijn er nog ontelbaar veel regeltjes.