• Renée(decoy/Stiletoss(?)) en ik hebben vandaag meer dan 22 kilometer gefietst. 11 kilometer heen, naar het veluwemeer. Daar gingen we zwemmen en liggen in bikini's (en jongens spotten :Y)) en 11 kilometer terug, en toen gingen we ook nog naar het dorp. Hahah, dat vinden we heel goed van ons zelf. Alleen zijn mijn benen heel erg verbrand dus daar ga ik zo een hele dosis aftersun op smeren. _O_

    hoi.

    Maar eigenlijk is dat nog niet zo gek veel weet je :/
    Maar bout. Ik ben béretrots! :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    whaha lol ;22 km valt eigenlijk best wel mee als ej doortrapt vfolgens mij =]


    We can only learn to love by loving.

    Dat fiets ik elke dag naar school ;p

    22 km valt mee
    Ik leg 14 km per dag alleen al naar school en terug af :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Zeg, voor ons is dat heeeeel wat. (N)
    - fietsen nauwlijks -

    Honey, zoveel moet ik elke dag naar school fietsen. xd Een ik heb geflirt met een jongen in het zwembad $ Maar het is de ex van een vriendin haha xd


    when words fail, music speaks.

    doe je goed.
    ik heb een keer 32 op een dag gedaan. >< maar dan zijn de kms naar school niet meegeteld, dus bijna 50 dan. :X me reet deed pijn daarna jonge. ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat fiets ik elke dag :X


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik heb gisteren enkele kilometers gestapt, daar ben ik ook trots op (cat)
    en enkele maanden geleden heb ik 40km moeten fietsen met school ><.
    maar toch proficiat :Y)


    -

    Immortal schreef:
    22 km valt mee
    Ik leg 14 km per dag alleen al naar school en terug af :X

    Mijn vriendin fietst elke dag 50 km voor school (dus 2 x 25). Als je met z'n tweeen bent klets je de tijd zo voorbij ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    ik moet uuh... ongeveer 55 km naar school afleggen ofzo,[alleen heen..] maar dat ga ik niet fietsen :Y)
    x'D
    maar anyways, ik ben trots op je/jullie (A)

    dat is best wel wat (:
    zou ik nooooooit doen voor een zwembad hoor,dan pak ik wel een bus :Y)


    everybody needs a song.

    Ik ben trots op je.
    Die afstand moet ik telkens doen om naar school te gaan en terug te fietsen. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Haha, gelukkig zijn we met 10 minuten op school (: Het het heel snel ging naar mijn idee, maar mijn sneeën onder mijn voet doen nu wel freaking pijn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nou, ik ben blijkbaar de enige die het wél veel vindt.
    Respect.(krul)


    ok