• Hah ik ben net uitgerust, nouja ondertussen al een paar uur, van de combi Graspop.. en ik vroeg me af of er nog mensen waren die naar Graspop zijn geweest.. Dusja ik zou het gewoon leuk vinden om te weten wat de andere er van vonden.. wat bijvoorbeeld hun favo band daar was.. hun ervaring.. of gewoon een leuk gesprek voeren over de gebeurtenissen^^
    snappie.. dusja vandaar deze topic^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    TOMponn schreef:
    Ik was erbij..
    en mijn favo was Marilyn Manson en Korn..
    de anderen waren ook goed hoor^^
    hah ik heb niet naar Marilyn Manson geweest.. toen was ik in mn tent mijn valies aant maken^^
    KoRn was idd goed.. Live kan je dr niks op aanmerken maar tis niet echt mn ding moek zeggen


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Graspop Was zalig !! <3
    Nightwish was mijn favoriet maar ook COB, Epica en koRn !! <3
    Xx


    Hij Heeft Mij Gehoord...

    Passerby schreef:
    (...)ja ik wou wel moshen maar ik durfde percies toch niet echt.. geen idee waarom.. maar mss volgend jaar wie weet

    Pitten kan wel en WoD ook, maar je moet echt uitkijken. Bij WoD ging ik bijna K.O. ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    WOW
    was hiervan een officieel topic?
    nah. het was.. KICKASS! alleen. veel meer van KoRn verwacht. Slipknot was awesome. En vond t kud dat geluid bij COB nogal failde. voor de rest.. geniaal en volgendjaar weer! (:


    The economy is suffering, let it DIE!

    ik ben niet geweest :')


    -

    ThePhenom schreef:
    (...)
    Pitten kan wel en WoD ook, maar je moet echt uitkijken. Bij WoD ging ik bijna K.O. ^^
    ja maar dat vind ik net iets te eng
    zo geweldadig vooral als je vanvoor staat
    wel vet voor te die te zien rammen maar ik zou het niet zelf willen doen
    en die cicle pit is gwn niks voor mijn beentjes.. kzie mij daar nog niet zo lopen x'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    @Lotte: Dat was idd kut, maar SlipKnot, Trivium, Disturbed, Nightwish etc maken alles goed ^^
    @Hierboven: Die circle pit overleef je ook wel hoor :'D Het zijn gewoon een paar dudes die door de muziek zin hebben om iets actiefs te gaan doen. :P


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ThePhenom schreef:
    @Lotte: Dat was idd kut, maar SlipKnot, Trivium, Disturbed, Nightwish etc maken alles goed ^^
    @Hierboven: Die circle pit overleef je ook wel hoor :'D Het zijn gewoon een paar dudes die door de muziek zin hebben om iets actiefs te gaan doen. :P
    ik vond KoRn wel goed.. live heb je er niet echt iets op aan te merken.. maar het is niet echt mn ding.. ik vond het zo kut dat Flyleaf er niet was.. terwijl je hun namen nog overal zag opstaan..best wel kak..
    en het opsommetje die ja maakt was idd wel vetjes.. en Papa Roach ook^^
    of de gitaarsolo's van Dragonforce^^
    enja die pits.. tjah ik denk dat ik volgend jaar toch wel es met de kleinere dingetjes meedoe.. ik wil dat es gedaan hebben


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)ik vond KoRn wel goed.. live heb je er niet echt iets op aan te merken.. maar het is niet echt mn ding.. ik vond het zo kut dat Flyleaf er niet was.. terwijl je hun namen nog overal zag opstaan..best wel kak..
    en het opsommetje die ja maakt was idd wel vetjes.. en Papa Roach ook^^
    of de gitaarsolo's van Dragonforce^^
    enja die pits.. tjah ik denk dat ik volgend jaar toch wel es met de kleinere dingetjes meedoe.. ik wil dat es gedaan hebben

    Ja KoRn was vet, maar het geluid bij COB was fucked up :( Flyleaf kon me niet zo veel schelen eigenlijk :'D
    Dragonforce vond ik (zoals gewoonlijk) echt kak live. De vorige keer Graspop waren ze nog duizend keer slechter dan nu, maar toch... Het is en blijft een studiobandje he d:
    En die pit moet je idd gewoon een keer gedaan hebben xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ThePhenom schreef:
    (...)
    Ja KoRn was vet, maar het geluid bij COB was fucked up :( Flyleaf kon me niet zo veel schelen eigenlijk :'D
    Dragonforce vond ik (zoals gewoonlijk) echt kak live. De vorige keer Graspop waren ze nog duizend keer slechter dan nu, maar toch... Het is en blijft een studiobandje he d:
    En die pit moet je idd gewoon een keer gedaan hebben xD
    hah nouja flyleaf is mijn favo band.. vandaar.. door hun ging ik.. nouja niet alleen door hun.. maar door hun zei ik van okey nu ga ik.. ik overweegde al voor Nightwish enzo..
    maarjah .. dragonforce is niet mijn ding maar ik vond hun wel grappig bezig zijn met hun gitaren enzo..
    maar die met zn piano'tje was zo verwijfd.. man toch... en toen heeft mijn liefje een drumstokje gevangen.. hij was gwn zo'n horns aant doen lik iedereen en dr vloog gwn een drumstokje tussen.. best wel vet^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nie geweest maar wou wel vooral voor Slipknot en zo xd


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Graspop is alleen al leuk door de grappige dronken mensen. :'D Ik heb me echt doodgelachen. Iemand die blonde gozer tijdens Nightwish zien spacen? :'DDD


    blame the bully.

    Willom schreef:
    Graspop is alleen al leuk door de grappige dronken mensen. :'D Ik heb me echt doodgelachen. Iemand die blonde gozer tijdens Nightwish zien spacen? :'DDD
    neej
    maar ik heb er wel gewoon zien tukken op de grond
    en de eerste nacht
    de donderdag op de vrijdag liepen we naar onze tent en lag er daar een vent naast zijn stoel te slapen die was er zo van gevallen x'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ThePhenom schreef:
    @Lotte: Dat was idd kut, maar SlipKnot, Trivium, Disturbed, Nightwish etc maken alles goed ^^
    @Hierboven: Die circle pit overleef je ook wel hoor :'D Het zijn gewoon een paar dudes die door de muziek zin hebben om iets actiefs te gaan doen. :P

    Dat was gewoon niet eerlijk
    En Chickenfoot was kud D:
    Nightwish vind k zowizo .. minder.. Trivium was daarintegen wel GENIAAL!


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    (...)
    Dat was gewoon niet eerlijk
    En Chickenfoot was kud D:
    Nightwish vind k zowizo .. minder.. Trivium was daarintegen wel GENIAAL!
    Trivium had ik nog nooit van gehoord maar een vriendin van me wel dus zijn we daar naar gaan kijken.. en ik zei zo vn kom we gaan wat dichter enzo.. dus we stonden zo ongeveer een beetje voor dat hoog ding vanwaar ze filmden.. zei er zo een kind die met ons meewas die daar volgens mij totaal niet paste van.. waarom gaan we niet vanvoor gaan staan.. zo heel sarcastisch
    ik kon er gaan slaan.. maar ze waren idd wel heel goed^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?