Ik deed vmbo-tl maar ik was dit jaar nog aan het proberen om naar havo te gaan. En toen werd mijn mammie gister gebeld door mijn mentor en zei dat ik naar havo kon! Nu ben ik echt zoooo happy
-
30 juni 2009 - 14:5830 juni 2009 - 20:41
Immortal schreef:
succes met leren
ik zit op 3havo en serieus op sommige dagen heb je dan echt geen leven meer
kun je nagaan met 3vwo.
maar echt super goed gedaan.De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
30 juni 2009 - 20:54Gefeliciteerd!
Ik ben met vlag en wimpel over naar 5 VWO, maarja, dat wist ik al wel een tijdje dat ik zou overgaan . Heb dit jaar in totaal maar 2 onvoldoendes gehaald & ik snap nog steeds niet hoe ik dat gedaan heb :x
Maar nog eens congrats!Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle
30 juni 2009 - 21:1030 juni 2009 - 21:20ECHT?! Lieverd! Dat heb je mij nog niet eens verteld! Wat leuk voor je! Gefeliciteerd! Ben ook happy voor jou! Suppa schatze! <33
❤ яσмє''ℓα
30 juni 2009 - 21:23Whipple schreef:
Dat vinden mensen elk jaar. En het jaar daarna willen ze weer terug naar het vorige jaar omdat ze het daar zoveel minder druk hadden...
(...)
ik zit op 2vwo, en ik heb soms ook geen leven meer.. zo veel moet je dan wel niet doen... maarja..If I were a boy, I swear I'd be a better man.
30 juni 2009 - 21:29LALALALALA schreef:
(...)Dat vinden mensen elk jaar. En het jaar daarna willen ze weer terug naar het vorige jaar omdat ze het daar zoveel minder druk hadden...
*Herkent zichzelf daarin* :x
Maar het is ook zo irritant dat ze elk jaar zeggen dat een bepaald jaar het moeilijkst is. Zeggen die leraren eerst dat de vierde het moeilijkst is, komen ze er aan het eind van de vierde mee dat de vijfde eigenlijk tóch wel het moeilijkst is. En zo is het altijdHet is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle
30 juni 2009 - 22:07Ik ga ook naar Havo3 : D
People who are meant to be together always find each other in the end.
30 juni 2009 - 22:19LALALALALA schreef:
(...)Dat vinden mensen elk jaar. En het jaar daarna willen ze weer terug naar het vorige jaar omdat ze het daar zoveel minder druk hadden...
*herkent dat zelf ook*
[btw. van die eerste klassertjes vinden dat 2 pw in een week veel is, maar wij hebben er soms 6 in een week en dan 3 dagen en dan 2 pw op een dag... zeg maar... x'D
maar dan zeggen van die 1e klassertjes altijd : woooow dat is veel.., *deed dat zelf ook wel in de 1e x'D, denk ik*]30 juni 2009 - 22:24Euuuuuuhm,
ja...
Gefeliciteerd, I guess?
Ik ga gewoon naar het derde jaar ASO.
Economie-Moderne Talen.
Ik Belg zijn.30 juni 2009 - 22:27Aurelia schreef:
(...)
Gij bent zeker een Belg :]
Ja, ik ben een Belg.Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
30 juni 2009 - 22:30Immortal schreef:
succes met leren
ik zit op 3havo en serieus op sommige dagen heb je dan echt geen leven meer
PFFF, dat valt reuze mee hoor. Ik doe VWO, dat is nog weer een stapje hoger en ik kan je vertellen dat ik er alleen wat aan doe als het nodig is, niet zo vaak dus.
Je moet die kinderen hier niet bang maken voor onnodige stress:Y)30 juni 2009 - 22:31Mies ., Ja ik ben zo blij voor je ,alleen ik wist het al , En leek me wel logisch jij zat 24/7 aan je huiswerk enz , ik werd er geak van . Loveyouchick (ll)
30 juni 2009 - 22:31Ohja en ik ben nu klaar, ik heb vakantie en ik ga over naar 5 VWO dus ik ben wel happy ^^30 juni 2009 - 22:57