• - ik heb gesurvivalt, dus ben zeiknat geworden wat wel lekker was omdat het zo warm was maar niet zo fijn omdat het niet zo heel schoon was.
    - Ik ben naar het dorp geweest met Renée, (Decoy/Previos(?))
    - De sims 2 + uitbreidings pakket geïnstaleerd: DOET DAT KLOTE DING HET NIET :X daar werd ik een beetje boos van, maar wel een rede om een nieuwe laptop te krijgen want de accu was ook al klote maar hij is van mijn vader.
    - de sims 2 geprobeert op deze computer te instaleren, nope. Ook niet. Ook een rede om een nieuwe PC te kopen. Ga nu niet denken dat ik verwend ben, want dat ben ik niet. Die spulletjes zijn gewoon aan vervanging toe, het is nog een wonder dat ie nog leeft. :Y)
    - verder niets bijzonders, jullie dan?

    ik heb mn haar geverfd. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    ik heb mn haar geverfd. :]

    wat voor kleur?

    Ik heb mijn rapport gekregen. Voor de rest niet echt iets gedaan.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ben naar walibi geweest en mijn armen,schouders en nek zijn bruin nu :')

    Ik heb 1 uur in de brandende zon gestaan/gezeten want mijn vriendin trad op. Een uur later [!!] en dan nog dat optreden van 20 minuten...


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    School, en daar geen flikker uitgevoerd. We hadden mr. bilhaar weer, maar het was nog nooit zo druk, gezellig, humoristisch en onhandelbaar geweest :'D
    Nja op vorige week na dan :/ (Zie topic van meisje met de prullenbak ><)
    En daarna heb ik mijn gymtas gezocht en gevonden, gecomputerd, met de hond gespeeld, gecomputerd, sims gespeeld, met de hond gespeeld en gecomputerd. ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Naar school gegaan, naar huis gegaan en levenloos op m'n kamertje zitten te vervelen.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Techniek pw verkloot, een 9 gekregen voor techniek praktijkding, nog een pw gehad, geslapen, Twitter, A walk to Remember gekeken, kijk nu Blonde Ambition en moet nog wat leren :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Barbaraaaaah schreef:
    (...)
    wat voor kleur?

    lichtbruinig :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    lichtbruinig :]

    vet naoom, n_n
    maar even reageren op het topic: op school gezeten,in de hitte >.<

    Terug gekomen van Graspop.


    blame the bully.

    naar stage geweest, laatste dag (:


    -

    Ik heb me boeken ingeleverd op school, daarna ben ik de hele dag wezen zwemmen, en zonnen! [á] Ben nu verbrand in mijn gezicht. Maar mijn armen en buik zijn nu wel bruin =]


    Sometimes it's best not to care.

    naar school rapport gaan halen.naar de cinema en antwerpen geweest.wafels&chinees gegeten.cadeau's uitgepakt x)

    veel gestapt, rapport gaan afhalen en geslapen ^^


    -