• Owkééj,
    morgen ga ik dus naar Antwerpen en dinsdagavond is het promnight bij ons. Dat is gewoon een soort bal waar je avondkledij naar aan moet ^^ Maar, het probleem is dat ik geen kleedje vind en ik wil absoluut niet dat van vorig jaar wéér aandoen oO Het feit is nu dat ik morgen naar Antwerpen ga en ik zou heel graag een kleedje vinden. Weet iemand toevallig een winkeltje waar ze mooie kleedjes hebben in Antwerpen? Op de meir of ergens anders er dichtbij?
    Thankjoe x'.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik heb een mooie kleedje gezien in de c&a een simpel paars. je moet er enkel nog een riem op dragen. het kost denk ik 15 euro of een beetje meer. maar ik vind het echt moooi ;o


    It even took me by surprise

    in de H&M zijn mooie kleedjes, of toch toen ik daar binnen ging
    & anders moet je gewoon al de winkels afgaan :Y)


    -

    Kryptonite schreef:
    ik heb een mooie kleedje gezien in de c&a een simpel paars. je moet er enkel nog een riem op dragen. het kost denk ik 15 euro of een beetje meer. maar ik vind het echt moooi ;o

    Ik zal eens gaan kijken ^^ Maakt niet uit dat het van de c&a zou komen. Zolang het maar mooi is =) En hoe ziet het er een beetje uit? Zodat ik het herken ^^ En weet je toevallig niet ofdat er al solden zijn?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Pufash schreef:
    in de H&M zijn mooie kleedjes, of toch toen ik daar binnen ging
    & anders moet je gewoon al de winkels afgaan :Y)

    Dat is ook een idee =P Maar meestal zoek ik niet echt heel duidelijk en als ik er dan over kijk oO Als ik al winkels weet is het makkelijker =P Weet jij toevallig al of er solden zijn?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bij Wonderwoman en CoolCat hebben ze wel een paar leuke coctailjurkjes (cat) Daar heb ik de mijne vandaan (nooit gedacht dat ik een jurk zou dragen)
    En anders ga je naar de H&M (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Bij Wonderwoman en CoolCat hebben ze wel een paar leuke coctailjurkjes (cat) Daar heb ik de mijne vandaan (nooit gedacht dat ik een jurk zou dragen)
    En anders ga je naar de H&M (:

    CoolCat weet ik zitten, maar de wonderwoman, waar zit dat? =P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik zal eens gaan kijken ^^ Maakt niet uit dat het van de c&a zou komen. Zolang het maar mooi is =) En hoe ziet het er een beetje uit? Zodat ik het herken ^^ En weet je toevallig niet ofdat er al solden zijn?
    met bandjes van een 5 cm denk ik. en er hangen vooraan twee kleine zakjes. het is zo een los kleedje. (: Er hangt verder niets aan. en het is een paars (: + ik zou niet weten of er al solden zijn. miss. braderie prijzen (;


    It even took me by surprise