• Heeft iemand nog een leuke Twilight storie?
    heb ze bijna allemaal gelezen,, i think x3

    X


    never say goodbye.

    Deze topics zijn volgens mij verboden ;x,
    maar: The Swan Song


    I am an idiot, I move.

    Shade schreef:
    Deze topics zijn volgens mij verboden ;x,
    maar: The Swan Song


    0.o, verboden? wist ik niet


    never say goodbye.

    Nee hoor, dit topic is niet verboden. De forumregels zijn aangepast. Hij staat alleen wel in het verkeerde subforum. Hij hoort in 'stories promoten' thuis. ;]


    Scream for mercy!

    Ik moet je teleurstellen, binnenkort zal er wel een vampierenstory op te komen staan van moi! (:

    wat overegings nog lang kan duren : X

    Enchant schreef:
    Nee hoor, dit topic is niet verboden. De forumregels zijn aangepast. Hij staat aleen wel in het verkeerde subforum. Hij hoort in 'soties promoten' thuis. ;]


    oke :D
    oeps weer niet zien staan xD


    never say goodbye.

    Broadway schreef:
    Ik moet je teleurstellen, binnenkort zal er wel een vampierenstory op te komen staan van moi! (:

    wat overegings nog lang kan duren : X


    naja dan weet ik het alvast x''D ^^


    never say goodbye.

    Ik Ga er een opzetten binnenkort..
    Over Jacob die word ingeprent bij een Vampier..
    But daar heb je nu niks aan.. [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb er nog wel een xd Het is een HP/Twilight crossover, weet niet of je dat leuk vindt. Ik zoek de link wel ff :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    De mijne :Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Voila:

    http://www.quizlet.nl/stories/55/how-to-save-a-life-hptwilight-saga-edward-cullen/


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Gaat niet over Harry Potter zelf btw, maar over zijn dochter, Lily.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Thx <3


    never say goodbye.

    DudexDude schreef:
    Thx <3


    Graag gedaan hoor ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik ben aan eentje begonnen een tijd geleden, heb hem net af Quizlet gegooid omdat ik hem niet meer wilde afschrijven, als je een PB'tje stuurt, kan ik je het worddocumentje wel sturen. ^^

    > Verplaatst


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.