Ik weet niet of die al is gepost maarja
Ik zag hem gister op TMF en hij is echt te grappig.
http://www.youtube.com/watch?v=LbvP7dT3Dx0
als die het niet doet kopieer en plak je maar.
En niet komen met: "ooh geef je niks om zijn dood." Ja dat doe ik wel, maar om zo'n filmpje mag je toch wel lachen?
Edit: ik vraag me ook af of dat filmpje wel serieus is x'D
- Home
- Forum
- Multimedia
- Indian Thriller
Indian Thriller - Multimedia
-
27 juni 2009 - 21:4927 juni 2009 - 21:54
Ik vind zijn dood anders toch niet om mee te lachen & het filmpje ook niet echt. (:
None but ourselves can free our minds.
27 juni 2009 - 21:55zo leuk vind ik het niet ik vind het eng:|
♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥
27 juni 2009 - 21:56Doodsbang schreef:
Ik vind zijn dood anders toch niet om mee te lachen & het filmpje ook niet echt. (:
Ze bedoelde niet dat ze zijn dood om te lachen vind, maar ze bedoelde dat ze dat filmpje om te lachen vind.Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.
27 juni 2009 - 21:56MusicKid schreef:
idd, ik heb ff de tekst veranderd voordat er meer van zulke reacties komen
(...)
Ze bedoelde niet dat ze zijn dood om te lachen vind, maar ze bedoelde dat ze dat filmpje om te lachen vind.27 juni 2009 - 21:57SleepingSun schreef:
kan ook, het is een beetje beide
zo leuk vind ik het niet ik vind het eng:|27 juni 2009 - 21:57MusicKid schreef:
(...)
Ze bedoelde niet dat ze zijn dood om te lachen vind, maar ze bedoelde dat ze dat filmpje om te lachen vind.
Het is gewoon myn mening hoor.
Don't shoot me!None but ourselves can free our minds.
27 juni 2009 - 21:58Ik vind het filmpje helemaal niet grappig? Maar misschien ligt mijn humor hoger dan dit en vind ik het daarom niet grappig.Your fingerprints are on my heart.
27 juni 2009 - 21:58MusicKid schreef:
meschien is het alleen het erkeerde moment hier voor
(...)
Ze bedoelde niet dat ze zijn dood om te lachen vind, maar ze bedoelde dat ze dat filmpje om te lachen vind.♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥
27 juni 2009 - 22:04SleepingSun schreef:
(...)meschien is het alleen het verkeerde moment hier voor
Ik denk dat het nooit het goede moment is omdat dat filmpje geen humor bevat?Your fingerprints are on my heart.
27 juni 2009 - 22:06Previous schreef:
nee ok maar om dit direct na zijn dood te doen vind ik een beetje cruel
(...)
Ik denk dat het nooit het goede moment is omdat dat filmpje geen humor bevat?♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥