• Ik heb nood aan een nieuwe profielfoto en dus ben ik even gaan rondzoeken op internet en ben op de volgende foto's gestoten. Het zou heel vriendelijk zijn om ze even allemaal te bekijken en een stem uit te brengen op de volgens jou mooiste foto. Ik heb hier linken geplaatst zodat je zelf niet naar mijn fotoboek moet gaan en als compensatie zou ik graag hebben dat jullie een kleine moeite nemen en even kiezen. Alvorens bedankt! :Y)

    Aandacht; het kan zijn dat de foto's niet werken, maar dan moet je het eerste deel van de link wegdoen t.e.m www.quizlet.nl

    [url=
    http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=127197]Picture #1[/url]
    Picture #2 {2}
    Picture #3 {9}
    Picture #4 {1}
    Picture #5
    Picture #6 {2}
    Picture #7 {13}
    Picture #8 {1}
    Picture #9 {16}


    All was well.

    3,4of9x')
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    2, 7, of de laatste.

    9 :Y)


    Let the Night embrace you

    Picutre 9 + 7 zijn allebei Mooi! Kan niet kiezen x'D


    ❤ яσмє''ℓα

    9.
    Of 7.


    We're not gonna take it. No, we ain't gonna take it.

    nummer 7 is mooi <3


    It's not the same without you.

    9 of 6


    I am an idiot, I move.

    9 (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik denk dat ik dan ga voor 9. Kijk wel uit met dat soort foto's: als avatar zijn drukke foto's vaak erg onduidelijk. De mijne bijvoorbeeld heb ik bewust gekozen.


    No growth of the heart is ever a waste

    absoluut 9
    die anderes vind ik niet zo mooi. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    7 en 9 vind ik leuk. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    3, 7 of 9. als je éentje niet neemt.. mag ik hem dan? laat je iets weten ? :]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    9


    007

    9 :]

    7
    of
    3