• Niet nu natuurlijk, in de goede jaren. De jaren van Thriller, Beat it, Billie Jean.

    Kijk nu;
    #
    §
    **
    ++
    °°

    Voor een zwarte jongen in die tijd, vond ik dat hij er wel mocht zijn hoor. :Y)

    Oja mensen, Michael kon er niet helemaal aan doen dat hij zo'n Wacko was geworden. Hij heeft nooit een normale jeugd gehad. Van zijn zes jaar was stond hij al op het podium en zijn vader misbruikte hem. Hij heeft nooit de kans gehad om normaal op te groeien.

    Hij danste ook als geen ander.


    We'll never be as young as we are tonight

    Kryptonite schreef:
    (...) dan gaa je toch geen plastische chirurgie doen? ;o

    Oh jawel. Stel je voor, je wordt je hele jeugd lang geconfronteerd door je vader: je neus is zó dik, dat heb je níét van mij - Als je in de pubertijd zit, komt zoiets dubbel zo hard aan & dan moet je op een podium gaan staan voor duizende mensen, denkend aan u 'té dikke neus'. Je zou voor minder. Wij moeten niet telkens honderden/duizenden mensen facen op een podium, hij móést wel.


    -

    xTUBBYTOAST schreef:
    (...)Ik ook niet. Ik denk wel als ik hem zie van, jammer dat hij niet door kan gaan met muziek maken want het is zo mooi gewoon.


    Inderdaad, ik heb nooit stilgestaan bij michael jackson & ben geen fan, maar nu dat 'ie dood is, is het eventjes van: woow, damn.


    -

    Ik vind de eerste foto superschattig. :')


    None but ourselves can free our minds.

    Doodsbang schreef:
    Ik vind de eerste foto superschattig. :')


    Ja ik ook (A)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Pufash schreef:
    (...)

    Inderdaad, ik heb nooit stilgestaan bij michael jackson & ben geen fan, maar nu dat 'ie dood is, is het eventjes van: woow, damn.


    Echt he. Nu luister ik ook opeens veel beter nsaar zijn liedjes


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Hij was inderdaad freaking hot man <3


    Life is hard and then we die

    Clarity schreef:
    Als 'bruine' jongen was hij heel knap :]

    Mijn tante vond hem trouwens vroeger leuk x'D

    Hij heeft zijn huidskleur niet extra laten veranderen. hij had een huidziekte. Zijn pegment verdween waardoor hij witte vlekken kreeg en daarom omdat hij niet met witte vlekken wilde lopen heeft hij dat gedaan


    i like cookies :Y)

    VampiresS schreef:
    Hij heeft zijn huidskleur niet extra laten veranderen. hij had een huidziekte. Zijn pegment verdween waardoor hij witte vlekken kreeg en daarom omdat hij niet met witte vlekken wilde lopen heeft hij dat gedaan
    dan heeft hij het dus wel extra laten veranderen

    Mannequin schreef:
    (...)dan heeft hij het dus wel extra laten veranderen

    ja maar niet zo van. Ik wil blank worden dus dat ga ik maar eens doen. snap je:P
    mensen zeggen dat hij fake is enzo;)


    i like cookies :Y)

    VampiresS schreef:
    (...)
    ja maar niet zo van. Ik wil blank worden dus dat ga ik maar eens doen. snap je:P
    mensen zeggen dat hij fake is enzo;)
    Ik snap je

    Mannequin schreef:
    (...)Ik snap je

    mooi zo -denk ik:Y)-


    i like cookies :Y)

    VampiresS schreef:
    (...)
    mooi zo -denk ik:Y)-

    (flower)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik ben eigenlijk toch niet wild van zijn uiterlijk, toen niet en nu al helemaal niet.