• Niet nu natuurlijk, in de goede jaren. De jaren van Thriller, Beat it, Billie Jean.

    Kijk nu;
    #
    §
    **
    ++
    °°

    Voor een zwarte jongen in die tijd, vond ik dat hij er wel mocht zijn hoor. :Y)

    Oja mensen, Michael kon er niet helemaal aan doen dat hij zo'n Wacko was geworden. Hij heeft nooit een normale jeugd gehad. Van zijn zes jaar was stond hij al op het podium en zijn vader misbruikte hem. Hij heeft nooit de kans gehad om normaal op te groeien.

    Hij danste ook als geen ander.


    We'll never be as young as we are tonight

    Alicious schreef:
    (...)
    Hij heeft zich niet wit laten maken. Hij heeft een huidziekte gehad.
    nee, echt niet. 1 van mijn vrienden heeft die huidziekte en mijn oudtante ook. Als je die huidziekte hebt krijg je witte vlekken. GEEN witte huid. Hij zou minstens na de uitslag van die ziekte zichzelf helemaal hebben wit laten maken, maar van die ziekte word je niet in 1 keer wit.

    Hij zag er best chill uit ja, (krul)

    Mannequin schreef:
    (...)nee, echt niet. 1 van mijn vrienden heeft die huidziekte en mijn oudtante ook. Als je die huidziekte hebt krijg je witte vlekken. GEEN witte huid. Hij zou minstens na de uitslag van die ziekte zichzelf helemaal hebben wit laten maken, maar van die ziekte word je niet in 1 keer wit.

    idd. Hij zal zich wrsch volledig hebben laten bleken nadat hij witte vlekken kreeg door die huidziekte

    Hij was inderdaad best wel knap :X


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik vond hem toen ook een knapperd : D

    Wat een lekkerding was het...


    You move me ......... Kurt

    Yumm :9~


    All was well.

    maar waarom liet hij hem dan helemaal veranderen? ;o


    It even took me by surprise

    Mannequin schreef:
    (...)nee, echt niet. 1 van mijn vrienden heeft die huidziekte en mijn oudtante ook. Als je die huidziekte hebt krijg je witte vlekken. GEEN witte huid. Hij zou minstens na de uitslag van die ziekte zichzelf helemaal hebben wit laten maken, maar van die ziekte word je niet in 1 keer wit.

    Als jij als neger, witte plekken krijgt in je gezicht. Wat zou jij doen? -En als je het geld ervoor hebt-

    -Plus hij viel nog mee als hij wit was, ale de begin periode van zijn wit zijn-


    We'll never be as young as we are tonight

    Alicious schreef:
    (...)
    Als jij als neger, witte plekken krijgt in je gezicht. Wat zou jij doen? -En als je het geld ervoor hebt-

    -Plus hij viel nog mee als hij wit was, ale de begin periode van zijn wit zijn-
    Dan moet het eraan liggen of het over mijn hele lichaam is verspreid. Bij heel veel mensen met die ziekte is het op 1 deel, dan zou ik het niet nodig vinden. Als het overal zit zou ik er wel over na gaan denken, maar ik vind het gewoon niet logisch als je je helemaal wit laat maken.
    Hij was er blij mee en ik heb er geen problemen mee ofzo

    Hij was idd een knappe gast ...

    Hij was mooi & nu is hij dood. Volgens mij beseft niemand het nog echt.


    All was well.

    Serieus! Net was ik toevallig Beat it aan t luisteren en de clip aan het bekijken en toen dacht ik:
    Jeetje hij was echt wel lekker toen!

    haha :P


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Magnifique schreef:
    Hij was mooi & nu is hij dood. Volgens mij beseft niemand het nog echt.


    Ik besef dat wel!
    & ik vind het best raar, mijn hele leven heeft hij mee geleeft En nu..
    is ie dood :S


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    In thriller was hij hot :Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!