• Oke, ik wil wel eens weten , voor wie heb je echt een obsessie?


    Ik voor Mitchel Tate Musso :9~:9~

    :$

    And, jullie?




    edit;; en als je zeg maar geen obsessie hebt, voor wie heb je dan veel bewondering/respect?

    lol. maar weetje, ik bedoel ik ben obsessed, maar weetje, eht is neit verliefd, like, do i know him in real life? NO! so, i can't love him dude. xD maar geobsedeert zijnw el. als hannah montana reclame filmpje op tv komt ga ik kwijlend voor de tv hangen XD en hij is wel leuk en spontaan amar verliefd is serieus anders guuyyss

    Obsessie? ugh dat vind ik een ziek woord. Als je nou vraagt wie ik leuk vind... oké

    Michael Kenji Shinoda <3
    he's just great. a genius. my fuckin idol, and yeah maybe a lil bit my lovely obsession? (A)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    5 personen, denk ik. > My Chemical Romance.
    Ik vind het zelf niet zo erg, andere mensen vetellen me alleen dat ik altijd wel over ze praat, dat ik (bijna) altijd wel een bandshirt van ze draag, en elke dag een 'My Chemical Romance-momentje'* heb. Voor mij is het doodnormaal, toch denk ik af en toe, als ik het van anderen hoor, dat ik een obsessie heb. Het is maar wat je onder obsessie verstaat natuurlijk, maar dat laat ik aan anderen over. Het maakt me niet uit of het een obsessie is of niet, ik blijf toch wel fan. (:

    *Een moment dat ik helemaal alleen ben, muziek van ze luister en/of dvd's kijk.


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Mezelf?
    Neuh, Lady Gaga en Katy Perry.


    Your fingerprints are on my heart.

    Bill.


    Your Butt is Mine!

    ik heb respect voor Britney Spears omdat ze al zoveel heeft meegemaakt.
    En ik heb een obsessie voor Johan Palm & Kaleb


    -

    Momenteel Michael Jackson, ergens kan ik gewoon niet geloven dat hij weg is.


    We'll never be as young as we are tonight

    LACHEN:D

    Tokio Hotel :9~

    & als het over liebe gaat Tom Kaulitz(H)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik heb respect voor Alex Turner, en bewondering ook.
    En ik heb ook veel respect voor mijn mama. :')

    Ik heb geen obsessie.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    an obsession for chace crawford.:9~


    ok

    Respect voor bepaalde mensen. Dat zijn er wel veel. Ik heb ontzettend veel mensen ontmoet die zich helemaal de tering hebben gewerkt voor wat zij vandaag de dag zijn. Ik heb voor iedereen respect die zijn leven leeft zoals het hoort, en werkt voor de dingen die die wilt.


    Wie du mir, so ich dir.

    Niet voor iemand.
    Ik heb een KAASOBSESSIE. =DDD


    Als je maar een ananas hebt..