• Oke, ik wil wel eens weten , voor wie heb je echt een obsessie?


    Ik voor Mitchel Tate Musso :9~:9~

    :$

    And, jullie?




    edit;; en als je zeg maar geen obsessie hebt, voor wie heb je dan veel bewondering/respect?

    oke, er zijn toch nog wel wat obsessies dus. en er is niets mis emt respect hebben voor ej meoder, juist mooi toch.

    Haha, en opeens heeft niemand meer een obsessie :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    Haha, en opeens heeft niemand meer een obsessie :'D
    Indd. Het is allemaal 'respect hebben'
    Waar zijn de ToHo freaks als er een topic voor hun is?! :Y)

    ParodyOnLife schreef:
    (...)Indd. Het is allemaal 'respect hebben'
    Waar zijn de ToHo freaks als er een topic voor hun is?! :Y)

    Ja idd. Of alle CB, RP, JB of al die honderden topics van 'Omg ik ben zo verliefd op iemand ik val gewoon flauw als ik hem zie ik ben like, geobsedeerd' :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)
    Ja idd. Of alle CB, RP, JB of al die honderden topics van 'Omg ik ben zo verliefd op iemand ik val gewoon flauw als ik hem zie ik ben like, geobsedeerd' :'D
    Ohjaa, die was ik vergeten.
    En die topics, sjonge. Ik ben zo verlieefd en ik wil niet dat hij een ander heeft -snifsnif-

    Screwed schreef:
    (...)
    Ja idd. Of alle CB, RP, JB of al die honderden topics van 'Omg ik ben zo verliefd op iemand ik val gewoon flauw als ik hem zie ik ben like, geobsedeerd' :'D

    alsjeblief niet. eindelijk een topic zonder al die standaart dingen(niet kwaat bedoelt)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    das snue. ben obsessed, maar ik ga niet janken in een hoekje als mitchel een vriendinnentje heeft. hoeveel kans heb ik op hem, hallo, like 0,0000001%?

    SleepingSun schreef:
    (...)
    alsjeblief niet. eindelijk een topic zonder al die standaart dingen(niet kwaat bedoelt)



    jaah idd xD al deed ik er vroeger self zwaar aan mee natuurlijk. xD

    MichelleBaby schreef:
    das snue. ben obsessed, maar ik ga niet janken in een hoekje als mitchel een vriendinnentje heeft. hoeveel kans heb ik op hem, hallo, like 0,0000001%?

    Daar heb je gelijk in. Wees blij dat je dat wél beseft. :)

    MichelleBaby schreef:
    (...)


    jaah idd xD al deed ik er vroeger self zwaar aan mee natuurlijk. xD
    ik ook wel een beetje hoor. ik denk dat iedereen dat wel eens heeft


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    alsjeblief niet. eindelijk een topic zonder al die standaart dingen(niet kwaat bedoelt)

    Daar snap ik dus helemaal niks van. n_n
    Ik ben niet geobsedeerd door iemand, maar ik heb wel enórm veel bewondering voor het gitaarwerk van Emppu Vuorinen en Kirk Hammett. Dat zijn mijn grote helden, en hun stukken en hun stijl hebben er voor gezorgd dat ik gitaar ben gaan spelen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)
    Daar snap ik dus helemaal niks van. n_n
    Ik ben niet geobsedeerd door iemand, maar ik heb wel enórm veel bewondering voor het gitaarwerk van Emppu Vuorinen en Kirk Hammett. Dat zijn mijn grote helden, en hun stukken en hun stijl hebben er voor gezorgd dat ik gitaar ben gaan spelen.

    ik bedoel een topic zonder het steets van oo die en die is zoo kanp en ik ben verliefd op hem hij betekend zo veel van me. dat bedoel ik.
    ik bedoel geen bewondering want dat heb ik ook met Tuomas Holopainen, maar echt dat ik ben verliefd gedoe


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    ik bedoel een topic zonder het steets van oo die en die is zoo kanp en ik ben verliefd op hem hij betekend zo veel van me. dat bedoel ik

    Ahzo.
    Het valt me eigenlijk op dat dit niet zo'n topic is geworden ><
    Althans nog niet.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bam :]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Geen obsessie, wel respect voor mijn ouders, vrienden, vriendelijke leerkrachten,...


    Only losers can act the way you do