• Klik!
    Serieus, er zijn veel die dat proberen en dan heel vals gaan zingen, doet die man dat.. -word stil-


    You'll never dream alone. <3

    Hij klinkt als een meisje. oO


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Die gast is geweldig. Maar hij heeft er nog anderen,die ik vele beter vind ö

    Oh dear god oÔ


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja, maar dat lied is abnormaal hoog! Kan die man er met gemak aan, hij is niet eens aan het fronsen voor de hoogte! O.O Maar hij klinkt inderdaad op een meisje. :X


    You'll never dream alone. <3

    Ik vraag me echt af of dat nu echt of nep is. O.ô


    Let the Night embrace you

    @ Meadow,
    ik ook, want het is raar dat hij niet fronst en het klinkt zo.. eng raar. Ö


    You'll never dream alone. <3

    Ik denk dat het fake is.. ;x


    Scream for mercy!

    Maar, als je naar zijn andere video's gaat, heeft hij dezelfde stem. O_o Maar als hij spreekt is zijn stem zo laag! O.O


    You'll never dream alone. <3

    Meadow schreef:
    Ik vraag me echt af of dat nu echt of nep is. O.ô

    Het is echt. Je moet maar eens naar andere video's van hem kijken. Die kan van stemverwisellen. Die gast is gewoon geweldig goed. http://www.youtube.com/watch?v=t9-CS2v8wcc&feature=related hier hoor je het,dat het niet fake is.

    Als het écht is..
    Is hij echt door god gezegend. o_ô
    x'D

    Volgensmij is hij aant playbacken hoor :X
    Het klinkt echt als een vrouwenstem enzoo :X


    I am in love with a fairytail

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Het is echt. Je moet maar eens naar andere video's van hem kijken. Die kan van stemverwisellen. Die gast is gewoon geweldig goed. http://www.youtube.com/watch?v=t9-CS2v8wcc&feature=related hier hoor je het,dat het niet fake is.


    Dudette, die vent is goed! O_o Maar stiekem klinkt hij toch als een vrouw


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    Dudette, die vent is goed! O_o Maar stiekem klinkt hij toch als een vrouw

    Als hij naar de vrouwestem gaat wel ja ^^ Maar als hij op de mannenstem zingt,vind ik het toch niet zo hard op een vrouw lijken (:'

    vrouwenstem o.O


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Omg maar mensen kijk :')! Snappen jullie het dan niet? Dat het op dat filmpje zijn echte stem niet is? Maar dat hij die stem gewoon na bootst? Dat er een filmpje is waar je hem hoort zingen met zijn echte stem :')