• Ik zat op netlog naar wat mensjes te kijken enzo en op zoek naar fijne blogberichten xD In ieder geval ik vind zo een mens(een meisje) en die had een relatie me iemand en ik dacht, kgaan daar is kijken en ik zag dat die dude 22 was (en da meisje was 14) dus ik vond da wel interessant dus ik stuur die dude een berichtje van hoe hun die leeftijdsverschillen overwinnen en hoe da die elkaar hebbe leren kennen en ik zeg zo om af te sluiten, kvind da wel sexy zo oudere man me jonger meiske in ieder geval da meisje stuurt ineens terug, scheld mij helemaal uit en zegt da ik kinderachtig ben enzo. Ik lag echt strijk en ik stuur terug: "Ik begin niet direct uit te schelden. Wie was er kinderachtig? By the way, ik geef u lief een compliment. Dat jij zo reageert, wijst op een hoge jaloersheid op mij. PAHA!" Nu lig ik strijk xD want ze stuurt niets meer terug


    Don't walk away and leave without a reason.

    Conspiracy schreef:
    Waarom bemoei je jezelf eigenlijk met hun privéleven en dan zeker nog door te zeggen dat je 't sexy vind dat oudere jongens op jongere meisjes vallen? Ik vind jou eerder onbeschoft, wil niet zeggen dat ik zeg dat zij meteen hoefde te schelden maar ik vind gewoon niet dat je zoiets stuurt.

    ah kom op zeg, ga haar nou niet zo afkraken. okay, misschien had ze die vraag niet hoeven stellen. maar je weet niet of die jongen het erg vindt? misschien had hij het wel helemaal niet erg gevonden. ze begaat geen misdaad, hoor.. ôo


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Cristine schreef:
    (...)
    Misschien. Maar dat is voor haar geen reden om te schelden. Ze kunnen ook simpelweg zeggen dat ze de vragen liever niet beantwoorden ivm hun privacy.

    Ja ik bedoelde niet dat schelde goed was. Maar dat zei zich ermee bemoeit is ook niet goed. Dat meisje had niet moeten schelden, maar persoonlijk denk ik dat iedereen die situatie anders zou aanpakken. Ik denk aan de ene kant dat ik misschien ook wel zou gaan schelden als het vaak word gevraagt of als ik me klote voel. Maar aangezien ik normaal ben zou ik het oplossen zoals jij zegt. Maar zij blijkbaar niet en misschien was er een rede dat ze zo reageerde.


    Your fingerprints are on my heart.

    aha ja nee logisch, maar goed ik vind wel het leeftijdsversgil ook erug groot maar laat ze lekker als zij gelukkig zijn zijn ze tog lekker gelukkig


    I believe i can <3

    Trafficlight schreef:
    (...)
    ah kom op zeg, ga haar nou niet zo afkraken. okay, misschien had ze die vraag niet hoeven stellen. maar je weet niet of die jongen het erg vindt? misschien had hij het wel helemaal niet erg gevonden. ze begaat geen misdaad, hoor.. ôo

    Ik kraak haar niet af?

    Als je je er niet mee had bemoeit had zij geen reden gehad om te gaan schelden.
    Dus ja.


    -

    Conspiracy schreef:
    Waarom bemoei je jezelf eigenlijk met hun privéleven en dan zeker nog door te zeggen dat je 't sexy vind dat oudere jongens op jongere meisjes vallen? Ik vind jou eerder onbeschoft, wil niet zeggen dat ik zeg dat zij meteen hoefde te schelden maar ik vind gewoon niet dat je zoiets stuurt.


    None but ourselves can free our minds.

    Waarom zou ze zich er niet mee mogen bemoeien? Ze heeft gewoon belangstelling. En als zij zulke vragen niet willen beantwoorden, dan moeten ze hun profiel verwijderen daar zo. Ze zetten het er zelf op, dus vragen ze er ook gewoon om. En daarnaast, waarom zegt iedereen hier steeds:"Ja, maar het is hun privacy". Ik geloof dat je op internet geen privacy eigenlijk hebt? Anders moet je, je maar niet aanmelden op profiel sites. -einde bericht-


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik zie niet wat er kinderachtig is aan (misschien een iets brutalere) vraag stellen uit pure interesse. Is het kinderachtig omdat zij dat zelf niet durft?


    I clicked my heels and wished for you.