• hallo leuke Quizlet mensjes!
    ik ga in september op kamp, en wil wat mensen terug pakken.
    al twee keer met ze mee geweest, en al twee keer te grazen genomen [denk hierbij aan kleurtabletten in de kraan, nepdrollen in de wc waardoor meisjes van 8 hysterisch naar boven komen rennen om half drie en ga zo maar door]
    dit is waarschijnlijk de laatste keer dat de gang helemaal mee mag. en de meiden willen ze nou wel eens terug pakken.
    hierbij moet je denken aan jongens van 16-21 en eentje van 12 xd

    Ik lees wel eens verhalen hier en denk dat jullie wel kunnen helpen.
    So pleasee. help mij!

    xx Suzanne.


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga

    Kijk de film Dubbel en Dwars/The Parentstrap voor ideëen, op een gegeven moment krijgen die meisjes ruzie en dan gaan ze elkaar helemaal voor gek zetten, geniaal 8D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    nouja, opzich ben ik wel blij dat ik niet in tenten slaap. maar, inderdaad iets met bedden is leuk! Jullie zijn echt koel;P
    weet jij een goed screamo nummer dan?
    dat maandverband, zeep en roze zit er zeker in.

    nog ideeen voor leiding? 3 mannen van veertig 2 vrouwen van veertig en een jongen van 21?


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga

    Dubbel en Dwars is echt een vette film! goed idee. ik vraag wel een vriendin te logeren en dan gaan we daarna nog even brainstormen^^.


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga

    APENDROLx schreef:
    nouja, opzich ben ik wel blij dat ik niet in tenten slaap. maar, inderdaad iets met bedden is leuk! Jullie zijn echt koel;P
    weet jij een goed screamo nummer dan?
    dat maandverband, zeep en roze zit er zeker in.

    nog ideeen voor leiding? 3 mannen van veertig 2 vrouwen van veertig en een jongen van 21?

    Bij de leiding moet je dingen jatten (A)
    - En ze later wel terug geven natuurlijk -
    Op scoutingkamp (waar ik heen ga) zou het een goed idee zijn om de opdrachten/routekaart van de hike te jatten :'D Dag 2 dagen van uitputting. Maar ok. Je gaat dus niet op een scoutingkamp. Misschien is dat screamo ding juist leuk om te doen voor de leiding. Ghehe. Of je gaat midden in de nacht met súperfelle zaklampen schijnen. Of de deur dichthouden met een stoel voor de klink ofzo :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    lijkt me dikke fun zon kamp

    pak een emmerwater in zorg dat het water rood wordt(bloedrood)
    gooi het zachtjes op de matrassen van de jongens als ze slapen
    en kom dan om half 2 ofzo gillend binne dat ze jongens ongesteldt zijn geworden

    waar ga je trwns heen? XD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    bij ons is het zo geregeld dat de mannen gewoon bij de jongens slapen en de vrouwen bij de meiden.
    dus die pakken we gelijk mee met dat screamo dan.


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga

    Immortal schreef:
    lijkt me dikke fun zon kamp

    pak een emmerwater in zorg dat het water rood wordt(bloedrood)
    gooi het zachtjes op de matrassen van de jongens als ze slapen
    en kom dan om half 2 ofzo gillend binne dat ze jongens ongesteldt zijn geworden

    waar ga je trwns heen? XD


    hahaha ongesteld haha.
    dat is wel meesterlijk.
    en ik ga even opzoeken waar we heen gaan.
    ofnee, ik vraag het evenxd
    ik hoor net, ergens bij giessen. geen flauw idee waar het ligt, maargoed.


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga