• hallo leuke Quizlet mensjes!
    ik ga in september op kamp, en wil wat mensen terug pakken.
    al twee keer met ze mee geweest, en al twee keer te grazen genomen [denk hierbij aan kleurtabletten in de kraan, nepdrollen in de wc waardoor meisjes van 8 hysterisch naar boven komen rennen om half drie en ga zo maar door]
    dit is waarschijnlijk de laatste keer dat de gang helemaal mee mag. en de meiden willen ze nou wel eens terug pakken.
    hierbij moet je denken aan jongens van 16-21 en eentje van 12 xd

    Ik lees wel eens verhalen hier en denk dat jullie wel kunnen helpen.
    So pleasee. help mij!

    xx Suzanne.


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga

    Maandverband op de bedden plakken :Y)
    Hadden wij ook gedaan n.n
    Of euh... slagroom? x]

    Wat voor kamp? ^^
    Wij gaan op zomerkamp misschien snorretjes tekenen bij de jongenspatrouille. En we zijn er gisteren achter gekomen dat het thema 'the battle' is, dus er zullen nog wel meer streken worden uitgehaald :'D
    Je kan mensen gaan terroriseren in spellen ofzo. Maar het leukst blijft vloeibare zeep in de toiletten. n_n


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    jij het zelfde heten als ik

    geen iedee zijn ze ergens bang voor ofzo?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    jij het zelfde heten als ik

    geen iedee zijn ze ergens bang voor ofzo?

    die van 12 en die van 16 zijn bang voor meisjes [nja, verlegenenzo] en de rest ehm. die zijn nergens bang voorxd


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga

    als ze slapen moet je ze opmaken.
    met veel roze


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Screwed schreef:
    Wat voor kamp? ^^
    Wij gaan op zomerkamp misschien snorretjes tekenen bij de jongenspatrouille. En we zijn er gisteren achter gekomen dat het thema 'the battle' is, dus er zullen nog wel meer streken worden uitgehaald :'D
    Je kan mensen gaan terroriseren in spellen ofzo. Maar het leukst blijft vloeibare zeep in de toiletten. n_n


    kerk kamp, en het is maar 2 nachten. dus het moet goed gebeuren ;D


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga

    SleepingSun.
    dat is inderdaad een goed idee. maar dat zal de tweede nacht moeten gebeuren, de eerste nacht zullen ze niet veel slapen.

    Er is er eentje, die heeft een vriendin [die ook mee gaat] en die vind het vreselijk als haar haar kort is. dus we gaan een foto van der bewerken en haar er om heen leggen ;]


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga

    Euwh 2 dagen maar.
    Als ze zo bang voor meisjes zijn: Kruip héééél zachtjes bij hun in.. waar ze ook slapen als ze slapen, en ga daar zelf slapen. Dan schrikken ze zich dood :')
    Slapenslapenslapen
    Maar wat is een kerkkamp dan precies als ik vragen mag?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    hahah, bij ze in bed kruipen.
    dat vind ik echt meesterlijk .
    dan moet die vriendn bij een van zijn broertjes gaan liggenxd
    kerkkamp. ehm, niet veel bijzonders verder.
    ik zit in een kerk. daar heb ik een vriendengroep. en daarmee ga ik op kamp.
    dat is eigenlijk het hele verhaal;P
    en zondags gaan we dan sochtends naar de kerk.


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga

    een wekker in hun slaapkamer verstoppen met scremo als wekkergeluid.
    ze de hele nag wakker houden.
    en dan gaat die wekker vet vroeg en dan schikken ze zich rot

    en als je hem goed vesrtop kunnen ze hem ook niet vinden ook


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    midden in de nacht een eng geluid maken, en dan net doen of je slaapt, of dat je nergens van weet..

    met een vriend of vriendin een rare taal gaan praten en dan net of jullie elkaar verstaan.. en dan iets raars vragen aan iemand, en die persoon weet dus niet wat je zegt.. [/moeilijk uit te leggen]

    uhm veel succes!

    ik heb ook ervaring met jongens tussen de 16 en de 21 nog ik zal je een ding zeggen, je slaapt niet veel whaha

    succes!

    Maak ze op of spuit iets helemaal roze hun kleding ofzo? Plak maandverband overal of hang tampons op?


    Your fingerprints are on my heart.

    De vloer invetten/met zeep en dan midden in de nacht schreeuwen dat er brand is ofzo.
    Dan blij toekijken hoe ze hun kamer uit glibberen. Het leukste is als je er ook nog slagroom op doet, dan slashen ze steeds in de slagroom :Y)


    BAM!

    leg hun bed vol met nepinsecten ofzo, als het dan tijd is om te slapen, ik denk dat ze dan niet meer kunnen slapen. xd


    It even took me by surprise

    Luchtbedden leeg laten lopen. Dan heb je wel iemand nodig om ze bij de tent weg te lokken. Was bij ons een succes -grinnikt duivels-


    No growth of the heart is ever a waste