• Hello.
    Ja, ik heb zeep in mijkn oog want ik ging in bad en er kwam niks uit de zeep dus ik kijken en toen kneep ik erin en toen spoot het in mijn oog en toenbegon ik vet hard te gillen omdat het voelde alsof ik dood ging serieus. En nu heb ik een rood dik oog dat vreserlijk prikt. Iemand tips of al eens hetzelfde mee gemaakt?
    Lovces, Renée.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Uitspoelen met water. Niks aan het handje :)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    uitspoelen an daarna laten rusten, vooral niet meer in vrijven ofzo


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Kun jij dan wel nog zien? Ö
    Ik had dat ook nog voor het laatst tegen gekomen en ik kreeg mijn oog niet meer open, zo prikken dat het deed. >,<


    You'll never dream alone. <3

    Uitspoelen en niet aanzitten,

    KikaRareShit schreef:
    Kun jij dan wel nog zien? Ö
    Ik had dat ook nog voor het laatst tegen gekomen en ik kreeg mijn oog niet meer open, zo prikken dat het deed. >,<

    Hehe, ik mook ik kreeg mijn oog nauwelijks open en het prikt, Zag eerst ook niks meer. En nu ik hem heb uitgespoelt rood en dik maar ik wil morgen wel naar het strand.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oops, dat doet pijn. oO'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dan doet het toch pijn als je naar een computer-scherm kijkt?
    Ik bedoel; Als ik al traan doet het scherm pijn aan mijn ogen, of in de donker... Maarja, dat ben ik nu eenmaal, ik ben nu zo een heel erg gevoelig mensje! >,<
    Dat zit niet echt mee...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja gewoon eh uitspoelen en niet erin wrijven.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat is niet leuk. Ik had eens een zandkorreltje in mijn oog voor twee weken. Pijnlijk. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker