• Hey lieve mensen,
    Ik weet dit is mijn eerste topic maar ik heb egt jullie hulp nodig..

    Ik ken een jongen, Jason, al best lang. We zijn egt goede vrienden en we vertellen elkaar alles! Maar nu is het probleem dat ik hem leuk vind. Maar dat is niet het enige; hij heeft me nu zelfs gevraagd om in zijn band bas te spelen en achtergrond te doen. Zijn neef die owk in de band zit, begint egt dingen op te merken en als hij het weet, vertelt hij het aan Jason:(.

    Het grootste probleem zit hem in dat Jason liever van zijn vrijheid wilt genieten, nu hij nog jong is..

    We hebben dus dit weekend afgesproken om bij een van ons te slapen. En dan moet ik zeggen of ik er bij wil. En ik durf egt geen nee te zeggen omdat ik het owk wil..

    Weet iemand raad(huil):(


    Love sucks!!!

    Affectionate schreef:
    (...)

    Kijk
    Je gaat naar hem toe
    en je zegt

    Jason, ik moet je iets zeggen. Misschien zag je het al aankomen. Ik wil eerst afspreken dat we hoe dan ook vrienden zullen blijven. Als je het niet ziet zitten, doe dan alsof er niets is gebeurd. Ik zal me erover kunnen zetten. Dat doe ik, maar ik moet het je vertellen want jij als vriend snapt dat ik met zo'n gevoelens niet kan blijven zitten. Ik ben verliefd op je.

    Ofso
    natuurlijk kan je het anders aanpassen maar een normale goede vriend snapt dat en zal je niet kwijt willen als vriend.


    Oke maar het moet owk the right moment zijn hea?


    Love sucks!!!

    FreeFall schreef:
    (...)

    Oke maar het moet owk the right moment zijn hea?
    Misschien moet je dan na dat slaap gedoe naar hem toegaan daarmee..?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Misschien moet je dan na dat slaap gedoe naar hem toegaan daarmee..?


    Ik blijf 2 nachten bij hem slapen ofzo

    Bedoel je dan??


    Love sucks!!!

    FreeFall schreef:
    (...)

    Ik blijf 2 nachten bij hem slapen ofzo

    Bedoel je dan??
    Als je, je er op verheugd dan zou ik het er in ieder geval niet voor zeggen.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Als je, je er op verheugd dan zou ik het er in ieder geval niet voor zeggen.


    Niet zeggen??

    Ben ik tog goed in xD

    Maar ik hoor net dat de rest owk komt slapen:(


    Love sucks!!!

    Wat is er dan zo erg aan als hij het weet? Als jullie echt goede vrienden zijn, zal hij jullie vriendschap niet riskeren daarvoor hoor. En misschien draait hij dan ook wel bij, je weet maar nooit. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    xBillster schreef:
    Wat is er dan zo erg aan als hij het weet? Als jullie echt goede vrienden zijn, zal hij jullie vriendschap niet riskeren daarvoor hoor. En misschien draait hij dan ook wel bij, je weet maar nooit. (:


    Inderdaad, het leven is zo onvoorspelbaar......


    Love sucks!!!

    FreeFall schreef:
    (...)

    Inderdaad, het leven is zo onvoorspelbaar......
    Wees er blij mee, voor sommigen is het ontzettend voorspelbaar.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Wees er blij mee, voor sommigen is het ontzettend voorspelbaar.


    Bij Jason weet je het maar nooit


    Love sucks!!!