• Dat hebben wij elk jaar op school. is altijd in de laatste 2 weken van school en dan ga je een dag spelletjes doen : stormbaan,buikschuifbaan dat soort dingen. & dat hadden we vandaag. was dik lachen ik was bikini vergeten dus in mijn joggingbroek over de buikschuifbaan. helemaal kletsnat,maar geweldig gewoon. Onze groep was iets van laatste :xwhaha best grappig. en op het eind van de dag werden dus de winnaar bekend gemaakt : de leukste teamnaam en de beste teams.

    leukste naam werd WE LOVE KIP [/o.ox_x]
    en de jongens van mijn klas hadden de prijs vna beste team gewonnen
    en toen kregen zr alle 2 een bon van 20 euro voor van der poel [/jaloers]

    dn morgen ga ik zwemmen met de hele school :x

    gaan jullie nog wat doen met schoolof nie ?


    We can only learn to love by loving.

    Helemaal nada. De hogere klassen gaan naar Tessel or anything like that. :/ En over twee weken hebben we iets van leerlingendag, maar dat is gewoon afscheid nemen van onze mentrix...


    You move me ......... Kurt

    8 juli efteling
    iets van 3 juli schoolfeest
    Ergens aan het eind een week sportweek. En dan gaan we allemaal leuke dingen doen. ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wij gaan een vossenjacht in de buurt van de school doen donderdag, en een barbeque.
    Hoe leuk :'DD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Morgen pizza eten, zwemmen en nog wat rondhangen met de klas :)


    007

    Wij gaan met alle derdejaars naar Bobbejaanland (:


    Never run out of reasons to smile...

    zyn vanmiddag gaan minigolven x') en dan naar St-Annekesstrand gegaan met onze klas (: gewoon liggen luieren en naar muziek liggen luisteren (:

    hih wij hebben donderdag en vrijdag de beste en leukste klas van 2009. & dan word je niet beoordeeld op cijfers enzo. Maar om die vaage activiteiten die we die 2 dagen moeten doen x3
    Kheb er wel zijn in.
    Mijn klas de best <33


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Archief binnenleveren xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.