• Dat hebben wij elk jaar op school. is altijd in de laatste 2 weken van school en dan ga je een dag spelletjes doen : stormbaan,buikschuifbaan dat soort dingen. & dat hadden we vandaag. was dik lachen ik was bikini vergeten dus in mijn joggingbroek over de buikschuifbaan. helemaal kletsnat,maar geweldig gewoon. Onze groep was iets van laatste :xwhaha best grappig. en op het eind van de dag werden dus de winnaar bekend gemaakt : de leukste teamnaam en de beste teams.

    leukste naam werd WE LOVE KIP [/o.ox_x]
    en de jongens van mijn klas hadden de prijs vna beste team gewonnen
    en toen kregen zr alle 2 een bon van 20 euro voor van der poel [/jaloers]

    dn morgen ga ik zwemmen met de hele school :x

    gaan jullie nog wat doen met schoolof nie ?


    We can only learn to love by loving.

    Wij gaan op het erf van ene klasgenoot logeren:S


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    29 juni ~ Walibi!

    ik ga denk ik niet naar school volgende week. alleen mee naar amsterdam. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    nou ik heb een mail gekregn van m'n co-titularais (heel de klas heeft die mail normaal gekregen)

    Beste leerlingen

    Misschien is het wel fijn om nog eens SAMEN, als klasgroep, een activiteit uit te stippelen. Wie heeft zin om maandag (29/06) of dinsdag (30/06) te gaan picknicken? Wie heeft er nog een leuker, spannender of origineler idee?

    Ik stel voor dat jullie ideeën wisselen via het forum i.v.m. activiteiten die we kunnen doen als klasgroep om SAMEN het einde van het schooljaar te vieren. Ik vraag intussen eens aan mevrouw Van Damme welke datum het best past voor haar.

    Alvast een prettige vakantie!

    Groetjes
    mevrouw Rupus

    dit is hem x) ik weet niet wt we gaan doen majah kzal da wel zien dan x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Wij gaan niks doen met de klas. :(


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ga Donderdag met mijn klas uit eten!
    en
    Vrijdag met meerdere klassen Kannoën in de weerribben :'D

    Ik had vandaag mijn laatste exaam en maandag moet ik mijn boeken gaan inleveren en dat is het. -.-
    (Nu heb ik tot maandag vrij.)


    Let the Night embrace you

    o.o
    Dat wil ik ook ö
    Wij gaan pizza eten en naar de bios xd

    Ik ga maandag survivalen --'

    de school organiseert niets meer.
    de klas heeft wel een bbq georganiseerd maar ik mag mijn klas niet dus ga ik daar niet heen
    gwn nog 2 saaaie weken en 1 pww :X boeken inleveren en rapport ophalen


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Nais! ;D
    Wij gaan nog BBQ'en, zwemmen, we hebben nog sportdag en we hebben afgelopen vrijdag nog een GS speurtocht gehad in de stad.


    I live for the applause, you will die for it.

    toverland :( maarja :P

    x

    wij hebben een sportdag FUCKYEA~ -sarcasme-
    maar dat wat jij ging doen lijkt me grappig :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    3 july efteling.
    7 july voetbal & softbal-toernooi. [dat wordt dus echt vette lol omdat ik er niks van kan 8D]
    7 july schoolfeest.


    we've only said goodbye with words

    Grappig :'D