• ik heb een verhaaltje verzonnen. :o over een weerwolf die niet jacob black heet. :'D over een weerwolf die sowieso niet in twilight enzeu voorkomt. gewoon een weerwolf. dusja. nu wil ik weten wat jullie ervan vinden en of ik het moet doen.. dus.. lees ff please. :o

    ♥.. Summary.
    Al jarenlang is er een verbinding tussen de stad New York en een geheime wereld waar niemand iets vanaf weet. Fantasia is de naam en er wonen weerwolven, vampieren, elven, feeën, noem maar op. De gekste figuren vind je er. De inwoners van Fantasia mogen echter niet naar New York. De doorgang wordt streng bewaakt door trollen. Niemand komt er langs behalve de mensen met toestemming. Het zijn dus alleen scholieren die er langs mogen. Scholieren die zich misdragen hebben en een koekje van eigen deeg krijgen. Zo ook Brody Way. De jonge weerwolf is onstuimig, zit kippen achterna, meisjes, valt mensen lastig, heeft in de gevangenis gezeten, weet hoe hij hout moet hakken en is knettergek. Op een dag misdraagt hij zich zó dat hij via het portaal in New York naar school moet. Gelukkig hebben ze in New York ook kippen..


    duss.
    vorm: ikvorm.
    titel: Oh wolfie.. nouja, dat moet het worden. als je een betere weet: ik sta open voor suggesties.
    extra: het wordt vooral beschreven vanuit zijn gedachten, dus dat kan nog weleens leuke dingen opleveren. :'D

    do/don't?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    8D HA. Awsum! :] En de titel is geniaal.


    You move me ......... Kurt

    Do (cat)

    Ja. Klinkt leuk. :Y)


    hoi, jij bent leuk.

    Gelukkig hebben ze in New York ook kippen..


    *ligt op de grond*
    O god, doen! Ik ga dit verhaal zeker lezen x'P En diet titel, die is geniaal Ö


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    koeel 8D dan zal ik beginnen met schrijven. (A)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Doen! :'D

    8D

    wtf naomi x'D


    -

    Doen^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    viedeogame schreef:
    wtf naomi x'D

    wat nou? ;D ik wil weer eens wat schrijven en dit vind ik leuk om te doen. :9~ en iedereen is positief. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Oohh die vind ik leuk =3

    OOHH WOLFIEE..


    the world comes to life.

    yeaah, iedereen is positief over mijn titel. :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.