• Ja, die heb ik Dinsdagmiddag, Donderdagochtend en Donderdagavond. >_<
    Ik zit, like in groep 8, (ja ik haat dat) en ik heb een eindmusical. Nu heb ik dus een solo en ik ben echt bang dat ik die vals ga zingen, want de laatste tijd wordt mijn stem steeds slechter, enzo. Ik zie er echt tegenop. o.o
    Iemand tips ofzo?


    -

    ILoveHajar schreef:
    Ja, die heb ik Dinsdagmiddag, Donderdagochtend en Donderdagavond. >_<
    Ik zit, like in groep 8, (ja ik haat dat) en ik heb een eindmusical. Nu heb ik dus een solo en ik ben echt bang dat ik die vals ga zingen, want de laatste tijd wordt mijn stem steeds slechter, enzo. Ik zie er echt tegenop. o.o
    Iemand tips ofzo?



    Ik ben bang dat ik de dansjes fout doe
    Maarr het gaat je lukken meid, je gaat echt niet vals zingen

    Drop zuigen. En er misschien niet zoveel aan denken?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hajar, ik hoop het.
    Die dansjes zijn niet zo moeilijk, je stem in bedwang houden wel. o.o


    -

    Gewoon doen. Toen ik in gr.8 zat had ik ook een solo. Door de microfoon gaat het eigenlijk bijna van zelf.


    Scream for mercy!

    Ik zit zelf ook op toneel en snap wel hoe je je voelt. Zulke dingen zijn inderdaad eng. Zorg alleen wel dat het bij gezonde spanning blijft. Als je daar eenmaal staat valt het ontzettend mee. Bedenk is wat er fout kan gaan. En al zing je vals. Niemand verwacht dat je een prachtige solo neerzet. :')
    Ik weet zeker dat je het kan, anders had je er nooit aan gedacht om zoiets te kunnen doen.
    Geniet er van, als je daar eenmaal staat valt het reuze mee!

    Jij bent even oud als mijn broertje? ._.
    Who oke die was raar xD
    Ik zie hem, en Quizlet, niet voor me. :')

    Maar ja, ehm wat die solo betreft, nerveus ben je toch wel, wat ik ook zeg. [/ervaring]
    Maar goed oefenen?

    Nou euhm, gewoon vooral ontspannen?
    Nu ja alvast veel succes^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Gewoon rustig aan doen. Je stem veranderd volgens mij doordat je zenuwachtig bent en denkt dat het fout zal gaan. Probeer rustig te doen. Ik hat een trio en ik was zó bang. Maar toen ik er stond viel het best mee.


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    Gewon rustig blijven,
    en denk dat je ouders er zitten en die lachen je niet uit,,
    anderen ook niet..

    en zingen,, gewoon concenteren op de muziek. je zingt en dat is bleachnrijk, niet wat andere mensen vidnen

    en ik typ scheelxd

    veel succes(H)!

    Naja, ik had geen solo maar ik moest met iemand anders Blik Bier zingen waarbij de andere heel raar ging dansen. (Met z'n drieën dus) En ik dacht alleen maar aan wat die andere deden. Moest ik toch in mijn hoofd lachen en lette ik niet op het publiek. Maar ik ben ook weer niet zo verlegen, ik durf wel wat.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb zelf over een paar dagen ook musical.
    Ik weet bijna zeker dat je niet vals gaat zingen,
    en zo wel; Jij durft het tenminste! (:
    xx.


    I know you're scared, when you can't breath.

    Wees vooral rustig. En probeer aan iets anders te denken. Het zal je wel lukken.

    Veel succes. Xx


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker