• Woow, sorry dat ik even tegen jullie zeik.
    'Van wel hoofdstuk van engels moeten we leren voor de repetitie?
    vind ik zo ieso al een domme vraag, we zijn bij het einde van het boek, denk je dan dat we hoofdstuk 1 moeten leren? Nee. Best logisch.
    't Laatste.
    Sms ik terug, krijg ik even later deze:
    'Scéne 6 of 7?'
    ALS IK ZEG DE LAATSTE DAN BEDOEL IK DUS 7. Nee, hoe logisch wil je het hebben --'
    7 dus,
    sms ik terug.
    Toen vroeg ze of ook de grammatica van dat hoofdstuk moeten.
    Nee joh, we krijgen een repetitie van Scéne 7 en we moeten grammatica leren van Scéne 6.

    Kom op zeg! heb ik nou zo'n kort lontje, of is zij nou zo dom?

    x

    imponderable schreef:
    dat is best wel dom xD

    schrijf je het dan niet op in een agenda?


    Misschien was ze daar te lui voor????
    Of ze heeft gewoon niet opgelet en is het vergeten????


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    haha, sorry. het is grappig. jij hebt geen kort lontje.. zij is idd niet heel erg slim, mja. het overkomt mij ook wel eens =x
    <3


    Like a phoenix rising from the ashes

    Grammatica & Woordjes moet je zowiezo altijd blijven kennen :X


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    imponderable schreef:
    dat is best wel dom xD

    schrijf je het dan niet op in een agenda?

    Moet je afgeven op het einde van het schooljaar, voor de examens dus. Iig in belgië toch (:


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik zou daar serieus niet eens op antwoorden. Ik kan niet tegen dat domme gedrag.


    blame the bully.

    uhm zei is dom:Z:Z


    /

    Nee gewoon dom, Hij/zij let niet op in de les, dus dan krijg je dat soort vragen >.< Ik krijg ze ook dagelijks op school. Terwijl het duidelijk in de les gezegt is, maar opletten, ho maar.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Je hebt een kort lontje. :')


    ok

    Is het nu zo erg dat zij zeker wil weten wat ze moet leren? Ik vraag ook wel eens aan anderen wat we juist moeten leren, ben ik dan ook dom? =.=

    Hahhaha,
    Ja jongens, ik geef toe. Ik had gister een kort lontje, maar een beetje logisch nadenken kan zij ook wel. :'D
    De repetitie ging best goed :'D .

    Broadway schreef:
    Hahhaha,
    Ja jongens, ik geef toe. Ik had gister een kort lontje, maar een beetje logisch nadenken kan zij ook wel. :'D
    De repetitie ging best goed :'D .

    Gelukkig maar. :')
    Soms heb ik ook van die dagen, waar ik dan later achterkom.
    Soms geef ik zelfs geen antwoord. 'Weet ik veel! Vraag het de docent, die wordt ervoor betaald', roep ik dan ><


    ok