• Woow, sorry dat ik even tegen jullie zeik.
    'Van wel hoofdstuk van engels moeten we leren voor de repetitie?
    vind ik zo ieso al een domme vraag, we zijn bij het einde van het boek, denk je dan dat we hoofdstuk 1 moeten leren? Nee. Best logisch.
    't Laatste.
    Sms ik terug, krijg ik even later deze:
    'Scéne 6 of 7?'
    ALS IK ZEG DE LAATSTE DAN BEDOEL IK DUS 7. Nee, hoe logisch wil je het hebben --'
    7 dus,
    sms ik terug.
    Toen vroeg ze of ook de grammatica van dat hoofdstuk moeten.
    Nee joh, we krijgen een repetitie van Scéne 7 en we moeten grammatica leren van Scéne 6.

    Kom op zeg! heb ik nou zo'n kort lontje, of is zij nou zo dom?

    x

    Zíj is dom, but ik ga slapen, slaapwel :9~


    Only losers can act the way you do

    Daar moet je echt niet mee lachen ö ik ben ook zo dom >< Maar ik had dan wel bij frans :')

    jij hebt een kort lontje, mss denkt ze er ff neit bij na, heb ik ook wel eens hoor. end an denk ik later van 'owja, tuurlijk xD'

    Diegene is gewoon bang dat die het verkeerde leert. Die zegt toch niet lulligs?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    dat ken ik
    in de proefwerkweek krijg ik altijd honderden berichten
    heb je samenvatting? wat moetsen we nu leren? wil je een samenvatting maken?
    die laatste vraag is helemaal erg
    ben hun slaafje niet :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    MichelleBaby schreef:
    jij hebt een kort lontje, mss denkt ze er ff neit bij na, heb ik ook wel eens hoor. end an denk ik later van 'owja, tuurlijk xD'

    Dat kan (krul)

    Beiden, denk ik. Zij let niet goed op in de les en jij kan daar niet goed tegen :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik kan ook zo dom zijn. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    LALALALALA schreef:
    Diegene is gewoon bang dat die het verkeerde leert. Die zegt toch niet lulligs?

    Ze heeft wel vaker van die domme dingen --' Let ze niet op, gaat ze aan mij al die dingen vragen --' Anyway, ze is best een schat hoor.
    Maar komop zeg, we zijn bij het einde van het hoofdstuk, als je je hersens gebruikt is het toch wel logisch.

    Ze wilt gewoon een goed cijfer halen. Het is irritant, dat snap ik. Maar ja.


    -

    Ja echt he. Je weet ook toch zelf welk hoofdstuk je moet leren x_x Want daar heb je het de afgelopen lessen over gehad. Omg ik kan daar ook niet tegen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Carnage schreef:
    Ja echt he. Je weet ook toch zelf welk hoofdstuk je moet leren x_x Want daar heb je het de afgelopen lessen over gehad. Omg ik kan daar ook niet tegen.

    Boks ouwe!

    Ik weet precies hoe je je voelt... x.x


    Scream for mercy!

    Misschien was ze te moe om helder na te denken? :')


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    dat is best wel dom xD

    schrijf je het dan niet op in een agenda?


    Stop holding me under and let me breathe.