• Zat ik deze middag met een vriendin in het park,gewoon wat rond te hangen. Komt er een manneke voorbij,dat amper 10 jaar was,met twee meisjes erbij die ook amper 10 waren. Begon dat ventje zowat "stoer" te doen,of toch iets waardoor hij dacht dat hij 'stoer' over kwam bij die twee meisjes. En ik en mijn vriendin zaten daar echt van: wtf,moet je niet naar huis,of naar de speeltuin? maarja,wat kun je nu tegen een kind van 10 zeggen? Als je iemand voor u hebt dat al 16 ofso is,dan kun je er is goed tegen uit pakken enzo. Maar dat was gewoon een kind van amper 10 jaar Oo" Ik kon er toch moeilijk tegen gaan praten hoe dat ik zal praten als er een ouder iemand voor mij staat Oo

    De jeugd van tegenwoordig toch. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Haha doet me denken aan vorig jaar. Daar was zo'n kind alcohol aan het zuipen, en zegt een dude waar ik bij was: Kijk, dat kind is 13 en ze drinkt gelijk een echte.
    Zegt ze zo: Eum ik ben wel 14 :')

    sjonge, ze worden 'feller' met de jaren. :Y)

    Wat deed hij dan? xD


    -

    Selfdestruct schreef:
    Wat deed hij dan? xD

    typische 'marokanen' praat.

    ze worden steets jonger en erger


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    ParodyOnLife schreef:
    Haha doet me denken aan vorig jaar. Daar was zo'n kind alcohol aan het zuipen, en zegt een dude waar ik bij was: Kijk, dat kind is 13 en ze drinkt gelijk een echte.
    Zegt ze zo: Eum ik ben wel 14 :')

    sjonge, ze worden 'feller' met de jaren. :Y)

    Ja echt wel. Toen de tijd dat ik 10 jaar was,en je zette een grootte mond op tegen iemand van 16/17/18/19 kreeg je gewoon slaag. En nu hebben die kleine kinderen echt een te grote mond gekregen voor hun leeftijd ö [/omg nu klink ik net zo een bomma ofso x'D]

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ja echt wel. Toen de tijd dat ik 10 jaar was,en je zette een grootte mond op tegen iemand van 16/17/18/19 kreeg je gewoon slaag. En nu hebben die kleine kinderen echt een te grote mond gekregen voor hun leeftijd ö [/omg nu klink ik net zo een bomma ofso x'D]

    Haha, jaa je hebt echt wel gelijk. :D
    Toen ik zo oud was speeelde ik buiten en zat ik niet fel te doen. :Y)

    HAHAHA Bomma Joyce ;D
    Nee serieus, mijn klein zusje heeft ook al zo'n grote bek + ze gedraagt zich soms als een hoer of zo --' Srsly, ze is negen draagt hakken, make-up, en meestel van die ultra kleine rokjes.
    C'mon --'

    ParodyOnLife schreef:
    (...)
    Haha, jaa je hebt echt wel gelijk. :D
    Toen ik zo oud was speeelde ik buiten en zat ik niet fel te doen. :Y)

    Ja dat is echt. Toen zat je kampen te bouwen,of in de bomen te klimmen of wat dan ook [jha ik toch]. Maar als je nu zie,ik verschiet er al niet meer van dat ik een kind van 10 met een sigaret zie ö Moest ik op mijn 10 jaar een sigaret in mijn handen hebben,dan had ik nu nog huissarest ofso x')

    Conspiracy schreef:
    HAHAHA Bomma Joyce ;D
    Nee serieus, mijn klein zusje heeft ook al zo'n grote bek + ze gedraagt zich soms als een hoer of zo --' Srsly, ze is negen draagt hakken, make-up, en meestel van die ultra kleine rokjes.
    C'mon --'

    Jha man,het is erg. Ik ga mijn wandelstok pakken en achter de kleine kindjes lopen om hun dan met mijn sjakos te slagen of aan hun kaken te trekken. (A)' Neen,maar je hebt echt wel gelijk. ze zijn te erg aan het worden.

    Conspiracy schreef:
    HAHAHA Bomma Joyce ;D
    Nee serieus, mijn klein zusje heeft ook al zo'n grote bek + ze gedraagt zich soms als een hoer of zo --' Srsly, ze is negen draagt hakken, make-up, en meestel van die ultra kleine rokjes.
    C'mon --'

    net mijn nichtje die is net 11 en ze draagt meet make-up dan mijn zus van 18. ze denkt ook dat ze vet rocker is maar ze is eerder een tutje


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    ParodyOnLife schreef:
    Haha doet me denken aan vorig jaar. Daar was zo'n kind alcohol aan het zuipen, en zegt een dude waar ik bij was: Kijk, dat kind is 13 en ze drinkt gelijk een echte.
    Zegt ze zo: Eum ik ben wel 14 :')

    sjonge, ze worden 'feller' met de jaren. :Y)

    Want jij bent met je 15 ook zó veel ouder en volwassener dan iemand van 14. :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)
    Want jij bent met je 15 ook zó veel ouder en volwassener dan iemand van 14. :')

    Ik ben over vier dagen wel 16 hé!
    En wie zegt dat ik volwassener ben? ><

    ParodyOnLife schreef:
    (...)
    Ik ben over veel dagen wel 16 hé!
    En wie zegt dat ik volwassener ben? ><

    En nu doe je precies hetzelfde als waarover je die 14-jarige over uitlachte ><'
    En daarom dus: Omdat je iemand van 14 uitlacht omdat ze dronk. Ik bedoel, laat haar. Wat is er zo vreselijk aan om te drinken op je 14e, het scheelt maar 2 jaar met 16 en als je hersenen op je 14e naar de klote kunnen gaan, kunnen ze dat op je 16e ook.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik haat die kinderen die denken dat ze hét zijn.


    Only losers can act the way you do