• Klopt het dat Bill niet kan zwemmen én niet kan fietsen, en Tom wel? Niet dat het me veel intreseert hoor, maar een vriendin op msn zit de hele tijd te zeiken tot ze het antwoord weet. ¬¬


    Scream for mercy!

    Er zijn foto's van bill waar die zwemt en fietst. Dus...


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    nee dat zei tom in n interview maar dat was gewoon sarcasme :Y)


    She said: I gotta find out for myself

    Ze hebben geen zwemles ofzo gehad, maar ze kunnen wel zwemmen. Maar fietsen... IDK x'D


    I want my bloody cheese now!^^

    Ik denk dat Bill wél kan fietsen en zwemmen hoor.
    Wie kan er tegenwoordig nu niet fietsen en zwemmen? ^^


    Let the Night embrace you

    Ik geloof het best want ik heb zo'n plaatje uit een tijdschrift dat Bill met kleding op het strand zit, en tom gewoon half naakt. Dan vraag ik me af, waarom zou Bill met zwarte kleding op het strand gaan zitten in de warme zon. En niet het water in gaat. En als hij het water in gaat, staat hij er voor de helft in O.o


    Sometimes it's best not to care.

    Confuse schreef:
    Ik geloof het best want ik heb zo'n plaatje uit een tijdschrift dat Bill met kleding op het strand zit, en tom gewoon half naakt. Dan vraag ik me af, waarom zou Bill met zwarte kleding op het strand gaan zitten in de warme zon. En niet het water in gaat. En als hij het water in gaat, staat hij er voor de helft in O.o


    Maar op die foto's zag je volgens mij op de achtergrond dat er bijna geen mensen in zwembroek enzo liepen volgens mij was het toch niet zo warm dus


    Everyone smiles in the same language.

    nee volgens mij was het dat Tom dat eerder kon dan Bill en dat hij daar helemaal trots op is... maar volgens mij kan Bill het wel gewoon hoor;)


    Never forget the things that make you smile

    Over dat gene dat je hebt opgezocht, daar zou ik liever Tom zijn face bijzien, dan weet je het meteen (cat)
    Maar ik denk gewoon dat het weer één of andere opmerking was op zijn broertje te kunnen 'plagen'.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    kan wel.
    bill zal wel bang zijn voor het water, omdat zn haar dan verpest word ofzeu. of zn makeup.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    No idea.


    Tanya is de beste.

    Fietsen kan hij wel.
    Waarom zegt Tom anders dat hij voor Bill kon fietsen?
    Zwemmen weet ik niet =D


    Some people make the world special just by being in it

    Hij ken het^^ zeker weten :Y) als ik ooit een meet & greet win zal ik het is vragen
    'Can you Swim? xD'


    Your Butt is Mine!

    SHAKExSKITT schreef:
    Hij ken het^^ zeker weten :Y) als ik ooit een meet & greet win zal ik het is vragen
    'Can you Swim? xD'

    Of gewoon;
    Do you know how a bicycle works? Ö En als hij je raar aankijkt en een paar seconden niets zegt, zeg je gewoon: I knew it!


    You'll never dream alone. <3

    Volgens mij heeft hij nooit zwemles gehad nee, maar hij kan zich vast wel redden in water.
    En fietsen eigenlijk niet, dacht ik, ook aangezien daar nooit een reden voor was het te leren. En gezien zijn luie aard. x]
    Dat dacht ik een keer gehoord te hebben. ^^

    het is sarcasme.Tom zegt wel meer dingen =D Dit stond laatst in een intervieuw in een ofander duitsblad.Let niet op de spellingsfouten.

    Wat vind je het stomste aan beroemd zijn?
    Tom: Ik vind alles wel leuk behalve de paparazzi,daar heb ik nooit zin in.Maar ik heb het er wel voor over
    Bill: Ja inderdaad die paparazzi is ook wel het stomste dat ik kan bedenken aan beroemd zijn.Ik kan niet eens meer met mijn vrienden op de fiets naar het zwembad we werden eerst de hele tijd achterna gezeten en daarna moest ik de hele tijd wegduiken want ze deden er alles aan om een foto te maken.Zelfs bij het omkleden gingen die gasten proberen om foto's te maken vanaf de onderkant van het hokje.Toen dat niet lukte hebben ze aan een vriend van me gevraagd ofdat hij foto's van me wou maken,hij kreeg er een flink bedrag voor.
    Tom (aanvullend): maar hij heeft het niet aangenomen.Echte vrienden doen dat niet,en ze vinden het ook niet erg als we afentoe even wegduiken voor de paparazzi.