• Fijn, het is bijna mijn verjaardag en ik wou een nieuwe gsm. Maar vandaag heef mijn zus de gsm gekocht die ik wou. En ik vraag mij af of jullie, in mijn plaats, nog steeds die gsm zouden kopen?


    Edit:
    ze zou het erg vinden als ik die koop, dusja..


    -

    Koop hem in een andere kleur :Y)


    You're a star in heaven.

    Tuurlijk wel, waarom niet? Het is tenslotte 'maar' een gsm en ook gewoon je zus. :')


    Tanya is de beste.

    Ja.

    Huh? Ja en? Gewoon kopen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Nee, dat zou ik niet willen. Maar als je hem écht mooi vind, kun je hem misschien oppimpen, zodat ze niet meer op elkaar lijken? Of zoals BlackKeys zegt, in een andere kleur kopen. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik denk niet dat 'ie in een andere kleur bestaan :X


    -

    Ja, waarom niet? Je vindt 'm leuk en je wilt 'm graag hebben, dat laat je toch niet beslissen door je zus (wat zij onbewust deed) omdat zij toevallig dezelfde heeft gekocht?
    Doen joh. 8)


    -

    Ik zou hem wel kopen maar dan in een andere kleur. Als er een andere kleur is. Anders weet ik het niet. Ik wil ook niet helemaal dezelfde gsm als mijn zus.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    wat de rest zegt, gewoon doen :9~


    -

    Wat is het voor mobiel dan?


    -

    ILoveHajar schreef:
    Wat is het voor mobiel dan?


    gsm


    -

    Toevallig, die heeft mijn vriendin vandaag ook gekocht.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aah, die. Nee dat is de enige kleur. Zeg het tegen je zus dat je die ook wilde en dat je die waarschijnlijk ook neemt?


    -

    Imperd schreef:
    Tuurlijk wel, waarom niet? Het is tenslotte 'maar' een gsm en ook gewoon je zus. :')


    None but ourselves can free our minds.

    hoeveel kost hij?
    solly, ik wil jou zo graag nadoen : D


    Some people make the world special just by being in it