• We hebben morgen exaam van Frans. Maar ik kan geen enkel woord in die taal en ik snap zelfs niet het nut ervan waarom dat ik het moet kennen (iedereen spreekt engels,en anders moete ze maar moeite doen). En doordat ik zo pist loop omdat ik frans moet studeren heb ik mijn blaren,met al de leerstof die ik allemaal heb overgeschreven zodat het makkelijk leert,kapot gescheurd. Waardoor ik nu opnieuw mag beginnen en ik nog pister ben als daarvoor :'D Niemand tips om frans te studeren wanneer je er helemaal niets van kan?

    Dat noem ik dom?

    Klinkt eigenlijk (sorry:X) een beetje dom.

    Maar toch veel succes met je examen Frans^^.
    'k zal voor je duimen :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    wat moet je precies leren ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    plak het weer? En tips heb ik niet, ik ben heel goed in Frans.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    hmm das best wel dom :'). Volgende keer misschien niet meer doen ofzo:Y)? Schrijf gewoon Omelet du' fromage, dat zal vast wel op een vraag het goede antwoord zijn.


    Wie du mir, so ich dir.

    Immortal schreef:
    wat moet je precies leren ;)

    Dat weet ik zelfs nog niet. Ik heb gewoon opgeschreven wat ik dacht dat ik moest leren. En dat waren woordjes en nog iet dat ik niet weet wat het is (:'

    KirstenSnaps schreef:
    hmm das best wel dom :'). Volgende keer misschien niet meer doen ofzo:Y)? Schrijf gewoon Omelet du' fromage, dat zal vast wel op een vraag het goede antwoord zijn.

    En dat betekent ? (:'

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Dat weet ik zelfs nog niet. Ik heb gewoon opgeschreven wat ik dacht dat ik moest leren. En dat waren woordjes en nog iet dat ik niet weet wat het is (:'

    woordjes
    douwnload teach 2000 en voer ze in
    ik kan geen reet van frans maar via teach haal ik toch nog een 8 :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    En dat betekent ? (:'
    Uhh dat zie je toch? :') Daar hoef je geen frans voor te kennen. Ik heb ook nooit frans gehad. Maar er staat, kaas omelet. Maar stiekem was dat sarcastisch bedoelt, dus schrijf maar nergens neer als ik jou was.


    Wie du mir, so ich dir.

    Je moet gewoon woordjes herhalen en de oefeningen terug opnieuw maken (wat ik eigenlijk nooit doe =x) en de werkwoorden ook nog eens herhalen, en de tijden, als je die hebt gehad, overlopen. Zo heb ik het toch gedaan ><.


    None but ourselves can free our minds.

    xGORGEOUS schreef:
    plak het weer? En tips heb ik niet, ik ben heel goed in Frans.

    Dan leen ik voor morgen u kennis frans (:'

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Uhh dat zie je toch? :') Daar hoef je geen frans voor te kennen. Ik heb ook nooit frans gehad. Maar er staat, kaas omelet. Maar stiekem was dat sarcastisch bedoelt, dus schrijf maar nergens neer als ik jou was.

    Ik heb op mijn vorig exaam van frans bij een vertaal oefening een hele bestelling van het frituur opgeschreven.

    heartache schreef:
    Je moet gewoon woordjes herhalen en de oefeningen terug opnieuw maken (wat ik eigenlijk nooit doe =x) en de werkwoorden ook nog eens herhalen, en de tijden, als je die hebt gehad, overlopen. Zo heb ik het toch gedaan ><.

    Als ik da moet doen op mijn tempo,en op de manier over hoe hard ik frans haat,dan zit ik hier volgende week nog aan het zelfde papier (:'

    Conspiracy schreef:
    Dat noem ik dom?

    Wtf is daar dom aan, doe normaal ofzo. Ze doet toch haar best om het te leren of niet :')
    Misschien zijn er ezelsbruggetjes voor je onderwerp. Bij mij helpt het altijd om 's ochtends te leren, dan onthoud ik alles veel beter.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)
    Wtf is daar dom aan, doe normaal ofzo. Ze doet toch haar best om het te leren of niet :')
    Misschien zijn er ezelsbruggetjes voor je onderwerp. Bij mij helpt het altijd om 's ochtends te leren, dan onthoud ik alles veel beter.

    Ahg ja whatever joh,laat ze zegge. Tintresseert mij almaal nime ja -_-'
    Marja,misschien kan ik da probere,mijn leerstof morge vroeg is over leze ^^