• Je hoort altijd van anderen, (onderandere op quizlet) dat ze problemen hebben. Maakt niet uit waarmee, met thuis, school, vrienden, of weet ik veel wat. Maar ik heb nooit een probleem. Nu dacht ik ineens: waarom heb ik nooit een probleem.
    Niet dat ik denk: Hee, ik wil eens een probleem ofzo, ik ben er blij mee dat het zo is. Maar ik snap dus niet waarom ik de enige ben zonder problemen.
    Ja, sorry ik weet niet wat jullie hiermee aanmoeten, maar ik wou het kwijt aan iemand.
    X

    Edit: nu niet allemaal je probelemen gaan droppen, of reacties zoals 'wees blij' want daar zal deze topicmaakster niet op staan te wachten denk ik zo.
    (reden: edit.)



    (bericht aangepast door een moderator)


    Als je maar een ananas hebt..

    misschien ben jij niet zo iemand die in veel problemen ziet..?


    -

    Ik heb ook niet echt problemen... Soms wel kleintjes maarja. Je bent niet de enige hoor. (:


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Nou waarschijnlijk ben jij gewoon een heel nuchter en verstandig persoon, en neem jij alles wat er om je heen gebeurt met een korreltje zout. Daarbij zul je het geluk hebben dat jou gewoon niet zo'n vervelende dingen overkomen. Daarbij komt ook nog dat pubers vaak overdrijven, en alles meestal wat erger heftiger maken dan dat het is, waardoor het altijd wel lijkt dat er iets is.


    Wie du mir, so ich dir.

    Nu zit je met het probleem dat je geen problemen hebt. :Y)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Pufash schreef:
    misschien ben jij niet zo iemand die in veel problemen ziet..?

    Ik snap niet.


    Als je maar een ananas hebt..

    Maar misschien kunnen ze nog wel komen. Ik heb ook tot mijn 15e geen problemen gehad.

    Be happy, je bent waarschijnlijk iemand die niet zo snel in de problemen raakt, wil je ruilen?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    KirstenSnaps schreef:
    Nou waarschijnlijk ben jij gewoon een heel nuchter en verstandig persoon, en neem jij alles wat er om je heen gebeurt met een korreltje zout. Daarbij zul je het geluk hebben dat jou gewoon niet zo'n vervelende dingen overkomen. Daarbij komt ook nog dat pubers vaak overdrijven, en alles meestal wat erger heftiger maken dan dat het is, waardoor het altijd wel lijkt dat er iets is.

    "Met een korreltje zout nemen"
    Bedoel je daarmee dat ik wat minder zwaarmoedig ben?


    Als je maar een ananas hebt..

    PoisonIvy schreef:
    Be happy, je bent waarschijnlijk iemand die niet zo snel in de problemen raakt, wil je ruilen?

    Liever niet:X


    Als je maar een ananas hebt..

    VoodooDoll schreef:
    (...)
    "Met een korreltje zout nemen"
    Bedoel je daarmee dat ik wat minder zwaarmoedig ben?
    Daarmee bedoel ik dat je zoiets hebt van 'Ach kan gebeuren, maar niet het einde van de wereld.' bijvoorbeeld. Dat is iets wat ik denk dan. ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik denk dat het misschien komt omdat je in dingen minder snel een probleem ziet ofzo. : )


    Only losers can act the way you do

    VoodooDoll schreef:
    (...)
    Ik snap niet.


    Wat ik bedoel: misschien maak jij je niet druk om het minste. Snap je het zo beter ? ^^


    -

    iedereen heeft wel eens een probleem.
    het hoeft niet altijd een grote te zijn, maar kleine problemen kunnen ook.


    -

    Je bent nuchter, that's it. Da's precies hoe ik ben. xD
    Ik heb pas een probleem als iets heeeeeel erg is, en dat gebeurt gewoon nooit :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Je hebt waarschijnlijk kleine problemen en weet zelf hoe die op te lossen =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.