• Bij de Tokio Hote Filtter heb ik die aan staan en ik krijg tog nog allemaal quizen van hun egt irri


    i'm a vampire and i will kill you

    ik denk dat je dan stories van hun krijgt want daar is de filter nog niet voor in gesteld ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    is dit niet meer een klacht?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Immortal schreef:
    ik denk dat je dan stories van hun krijgt want daar is de filter nog niet voor in gesteld ;)

    kreeg ik ook al voor de stories dat filter is gewoon dood


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Tja, die filter is heel moeilijk te installeren, beter als dit zul je het niet krijgen, denk ik.

    > Verplaatst naar 'klachten'.

    Ik denk inderdaad dat het nog niet ingesteld staat voor de Stories.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Voor de gewone quizen die van TH zijn en niet weg gefilterd zijn kan je iemand van de mods mailen met de links en dan kunnen we het veranderen naar een TH quiz. ^^
    EDIT: Ik heb het zelf even getest met de filter aan en op willekeurige serie te klikken..
    Er blijven idd TH quizen komen die aangevinkt zijn als TH quiz. :X


    Let the Night embrace you

    ik had dat oook al door, ja. :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Het komt voor dat users hun Quiz niet aanvinken als een TH verhaal, dan haalt de filter ze er ook niet uit. Daarbij kan het inderdaad liggen aan de stories.
    Verder klopt het dat er TH Quizzen naar voren komen als je er naar zoekt x.x


    Bored.

    Wat houdt die filter nou in ik snap het nog niet !


    .

    Iemand antwoordt ?? :')


    .

    Die filter zorgt ervoor dat je geen Tokio hotel quizen meer tegenkomt, maar blijkbaar dus nog wel,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    PoisonIvy schreef:
    Die filter zorgt ervoor dat je geen Tokio hotel quizen meer tegenkomt, maar blijkbaar dus nog wel,


    Moet ik hem aan of uit zetten om die quizen wel te zien ? (nerd)


    .

    marilena schreef:
    (...)

    Moet ik hem aan of uit zetten om die quizen wel te zien ? (nerd)

    Als je die quizen wil zien hoef je niets te doen, wil je ze niet zien moet je de tokio hotel filter aan zetten.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.