• Ik heb geeeen idee of die goed staat, maarja :'). Ik had dus een paar maanden terug een eigen achtergrond gemaakt voor hyves, ik had er 3 á 4 uur aan gewerkt, van Nevershoutnever, en dan overdrijf ik serieus niet.
    Maaaaar nu ben ik dat plaatje serieus al 4x op een andere site gezien, en ik vind het gemeen want die laatste had haar naam erop gezet ö.
    Dat wou ik even kwijt, amen : D


    I don't need words to feel those lips.

    Klaag haar aan. :X


    "I shut my eyes in order to see.'

    zou ikook doenn


    R.I.P. Michael Jackson ,, King Of Pop !!

    Dat is best laag ;x
    Reageer er op z'n minst op ofzo? x]

    arme jij x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Kan je het niet melden?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Gemeen en zielig. ;D
    Langs de ene kant wil dat wel zeggen dat je achtergrond mooi was anders zouden ze het niet stelen, maar dat konden ze ook gewoon zeggen. ;D

    Bumblebee schreef:
    Gemeen en zielig. ;D
    Langs de ene kant wil dat wel zeggen dat je achtergrond mooi was anders zouden ze het niet stelen, maar dat konden ze ook gewoon zeggen. ;D


    None but ourselves can free our minds.

    Bluh schreef:
    Klaag haar aan. :X


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Fortune schreef:
    Kan je het niet melden?


    Volgens mij moet dat wel kunnen?

    Bumblebee schreef:
    Gemeen en zielig. ;D
    Langs de ene kant wil dat wel zeggen dat je achtergrond mooi was anders zouden ze het niet stelen, maar dat konden ze ook gewoon zeggen. ;D


    jaaw, en uhm, ik vind dat het wel zou kunne,d an vinde ze hem idd mooi, maar naam erbij sette is laag xD tenminste, als die ermee bedoelt dat die ehm self gemaakt heeft

    Dat is wel erg, ja. En zeker omdat jij er je tijd hebt in gestoken.


    Tanya is de beste.

    meld haar aan ofzo op die site.. of lukt dat niet..
    en spreek haar es aan.. en doe alsof je van niks weet zo es vragen van heb je dat zelf gemaakt en es kijken wat ze zegt^^
    en als ze dan ja zegt mag je lekker tegen dr ontploffen^^
    maar ik vind het wel laag van dr.. jeejtje als je daar zoveel werk hebt ingestoken


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Daarom moet je er altijd je naam op zetten als je iets maakt. Zo simpel is het. Internet wordt gebruikt door iedereen, en niet iedereen is zo vriendelijk.
    Melden gaat volgens mij toch niets uithalen. Maar weet je het voor de volgende keer^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    xACCURATE schreef:
    Dat is best laag ;x
    Reageer er op z'n minst op ofzo? x]

    Ik vind het ook zwaar sneu, maar ik heb geen idee hoe je dat kan verhelpen...


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    JE HAD JE EIGEN NAAM ERONDER MOETEN ZETTEN :p

    ow sorry capslock stond aan en ik ben te lui om het over te typen xd.

    anyways dat heb je vaak ja.. :/


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT