• Yeeeuj ik heb iemand die al op werchter boutique zit en ik ga elle dus een verslag geve van de sfeer daar ö
    Jha het klopt da ge er ni moogt slapen,Maar het is de politie niet gelukt de fans weg te sturen!Nu het tweede; het is er GIGANTISCH GROOT én 15 poorte op binne te gaan![leuk tog ?;s] en nu het volgend punt; het gaat regene zondag ^^, ((maar da wiste jullie zeker all^^))!!En de weide zal in 2 dele worde gesplitst!!de fans moge voor de hekke staan [het eerste deel dus] en de anderre mense moette achter de 2e hekke ^^!Én er zit al ongeveer 15 mense voor de poort
    tot zover mijn onutteloos verslag over wb!xD

    15 valt nog mee :p


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    15 valt nog mee :p

    Jha?
    kweni,bij vorst ware het er maar 3 dus das een heel verschil ;P

    x

    (...)
    Jha?
    kweni,bij vorst ware het er maar 3 dus das een heel verschil ;P

    x

    Njah maar ik denk dat veel mensen morgen zullen gaan ..
    Dusja..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    ma komaan die zitten er nu al fwa ? xD het is nog maar amper zaterdag xD vin da precies wel een beetje overdreven, kbedoel ik ga er ook heen ma toch echt niet nu al howr ! xD


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    en hoe zit dat met dat eerste en dat 2de hek ? want dat snap ik niet goed, als je zondag komt moet je achter het 2de hek fwat ? x.


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    IN goffert 14 juni waren het er een kleine 100 .. wazig.. xD iedereen een grote mond en uiteindelijk blijft er niemand slapen.. Naja iedereen die gaat.. SUPER VEEL PLEZIER! En vooral geen ruzie maken en niet flauwvallen!

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    en hoe zit dat met dat eerste en dat 2de hek ? want dat snap ik niet goed, als je zondag komt moet je achter het 2de hek fwat ? x.

    op concerte hebde da ook,
    da de zaal in 2 is gededeeld door hekke!
    awel al de fans die kome voor tokio hotel moge in het eerste deel staan ((vraag me ni hoe ze het gaan flikke)) en de mense die ni kome voor tokio hotel gaan ze in het 2e deel zette..snapte het nu ? ^^
    x

    (...)
    op concerte hebde da ook,
    da de zaal in 2 is gededeeld door hekke!
    awel al de fans die kome voor tokio hotel moge in het eerste deel staan ((vraag me ni hoe ze het gaan flikke)) en de mense die ni kome voor tokio hotel gaan ze in het 2e deel zette..snapte het nu ? ^^
    x


    jepss owyeah dan kommek voor het eerste hek xD
    thanx voor de uitleg X.


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    (...)

    jepss owyeah dan kommek voor het eerste hek xD
    thanx voor de uitleg X.

    np ;)
    amuzeer u morge :'D
    misschien komk u wel tege ^^,

    x

    15 valt mee. [ inmiddels al meer x'D ]
    ALs ik kom, gaat iedereen aan de kant :'D

    MAAR BTW. Mensen kunnen toch ook gewoon ZEGGEN dat ze voor TH komen? Maar dan komen ze niet voor TH en dan staan ze alsnog voor?

    P.S Is het eerste vak groot dan :'D

    K'pak toch regenjassen mee, dus als ge zo'n wijf ziet met een megagrote zwarte regenjas = ben ik xD


    death to the one at the end of the serenade.

    15 valt mee. [ inmiddels al meer x'D ]
    ALs ik kom, gaat iedereen aan de kant :'D

    MAAR BTW. Mensen kunnen toch ook gewoon ZEGGEN dat ze voor TH komen? Maar dan komen ze niet voor TH en dan staan ze alsnog voor?

    P.S Is het eerste vak groot dan :'D

    ma ik denk wel da ge da ga herkenne wie er voor tokio hotel komt en wie ni zé ;)
    pft kwe ook ni hoe ze het gaan flikke het sta gewoon op de site dus ja !! =D
    ma da is naart schijnt op die weide van werchter zelf,dus da is daar gigantisch groot dus da eerst vak zal ook wel groot zijn ze =D

    NJa maar als ik om 5 uur 's ochtends daar morgen naartoe ga heb ik dan nog goede plaatsen denk je?

    xxx