• Zoals sommige weten, was ik bezig met een schrijfwedstrijd, het probleem is dat ik binnenkort proefwerkweek heb. Ik sta al niet zo geweldig, dus moet ik me goed concentreren. Hierdoor zal de wedstrijd niet door kunnen gaan.

    Sorry voor het ongemak,

    xLena.


    everything, in time

    Screwed schreef:
    (...)
    Jezus =='
    Waarom kan dat dan niet. Zo veel moeite is het toch niet om een andere naam onder het hoofd-jurylid te zetten ofzo >< Ik bedoel, sommige mensen hebben hier moeite voor gedaan weetje. En als het dan daarom niet verder kan gaan, dan is dat nogal klote (:

    Ik snap wel dat het voor jou klote is, maar het gaat nu eenmaal zo. En er is geen discussie mogelijk.
    De verantwoordelijkheid ligt bij de wedstrijdhouder en als die er mee stopt is het niet geoorloofd om alles door iemand anders over te laten nemen. Daar kunnen gigantische ruzies van komen.


    Bored.

    Cristine schreef:
    (...)
    Ik snap wel dat het voor jou klote is, maar het gaat nu eenmaal zo. En er is geen discussie mogelijk.
    De verantwoordelijkheid ligt bij de wedstrijdhouder en als die er mee stopt is het niet geoorloofd om alles door iemand anders over te laten nemen. Daar kunnen gigantische ruzies van komen.

    ..Ruzies nog wel?
    Sorry hoor, maar ik vind het echt nergens op slaan.
    Dan kan je net zo goed alle wedstrijden verbieden, 9 van de 10 worden toch niet afgemaakt :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)
    ..Ruzies nog wel?
    Sorry hoor, maar ik vind het echt nergens op slaan.
    Dan kan je net zo goed alle wedstrijden verbieden, 9 van de 10 worden toch niet afgemaakt :')

    Dan vind je het maar nergens op slaan. Punt uit, einde discussie. Het gebeurt niet.


    Bored.

    Cristine schreef:
    (...)
    Dan vind je het maar nergens op slaan. Punt uit, einde discussie. Het gebeurt niet.

    Lekker vrolijk vandaag? (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Naja, beter dat ze stopt dan dat we een eeuw moeten wachten tot de uitslag en de volgende opdracht.
    En daarbij zal ze haar redenen er wel voor hebben, dus misschien moet je het maar gewoon accepteren:X


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik begrijp wel waarom het niet kan.
    De overnemer zal waarschijnlijk een heel andere visie hebben op wat goed is en slecht. Het is niet eerlijk om ineens er een hele andere wending aan te geven. Dan krijgen we weer het 'Jij doet aan vriendjespolitiek!' gezeik.

    Had ik kunnen weten ><


    Who where you, before you wanted to be someone else?