• Zoals sommige weten, was ik bezig met een schrijfwedstrijd, het probleem is dat ik binnenkort proefwerkweek heb. Ik sta al niet zo geweldig, dus moet ik me goed concentreren. Hierdoor zal de wedstrijd niet door kunnen gaan.

    Sorry voor het ongemak,

    xLena.


    everything, in time

    helemaal niet meer of voorlopig niet meer? :O


    She said: I gotta find out for myself

    Bedoel je de gedichtenwedstrijd?
    Nou geweldig hoor. Volgens mij weet je ook van tevoren wel wanneer je een pww hebt. Of stel het dan uit ofzo. Heb ik wéér al die moeite voor niks gedaan. Als je de volgende opdracht geeft en je geeft ons een week, hoef je toch niks meer te doen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    Bedoel je de gedichtenwedstrijd?
    Nou geweldig hoor. Volgens mij weet je ook van tevoren wel wanneer je een pww hebt. Of stel het dan uit ofzo. Heb ik wéér al die moeite voor niks gedaan. Als je de volgende opdracht geeft en je geeft ons een week, hoef je toch niks meer te doen.


    Nouen? Mss is er wel méér, ik hoef jou mijn hele privéleven niet te vertellen. Als het niet kan, kan het niet. En wat nou moeite? Dat klinkt niet ego.
    En ik deed het toch al niet goed? [/Ik waarschuwde niet enzo.]
    Bedankt voor je medeleven.¬¬'

    @AvrilTomxMii.
    Sorry, helemaal niet meer.x.x Maar blijf vooral doorschrijven! Ze waren goed hoor!;)


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Nouen? Mss is er wel méér, ik hoef jou mijn hele privéleven niet te vertellen. Als het niet kan, kan het niet. En wat nou moeite? Dat klinkt niet ego.
    En ik deed het toch al niet goed? [/Ik waarschuwde niet enzo.]
    Bedankt voor je medeleven.¬¬'


    Ik kan toch niet weten dat er ook nog een andere reden is ofzo? Hoe bedoel je ego? Wou je zeggen dat ik géén moeite heb gedaan?
    Ik zei niet dat je het niet goed deed, ik zei dat het misschien hándig zou zijn als je ons waarschuwde.
    Graag gedaan hoor, en bedankt voor jouw begrip dat het misschien wel eens kut zal zijn als ik mijn eigen wedstrijd stop moet zetten omdat maar 3 mensen iets inleveren, en dat de wedstrijd waaraan ik mee doe stop wordt gezet omdat iemand niet goed op de kalender kan kijken of niet even een week wilt wachten.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Kut voor Screwed, en alle andere mensen die in zo een situatie terechtkomen, maar inderdaad. Laat het anders iemand anders overnemen?
    Sterkte met wat er ook is. Maar misschien kun je ervoor zorgen dat het na je pww weer doorgaat.


    ok

    Is dit over de gedichtenwedstrijd?

    Njaa, jammer, ik vond het wel leuk:O Maar succes met school en die andere zooi(H)

    En toch bedankt voor de wedstrijd tot nu toe(K)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Laat hem door iemand overnemen, iedereen happy dan. _O_

    Of geef een hele moeilijke, lange opdracht. Dan kun je na je proefwerken de gedichten lezen en beoordelen, en zijn de schrijvers er ook langer aan bezig dan normaal. ^^

    Haha, iemand mag hem wel overnemen. Zijn er bepaalde mensen met interesse dan?

    x


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Haha, iemand mag hem wel overnemen. Zijn er bepaalde mensen met interesse dan?

    x

    Haha, ik:Y) Drie keer raden wie er dán gaat winnen:P


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Gestopt is gestopt, mensen. Het is jammer voor de mensen die er zoveel moeite in hebben gestopt, maar het is nu eenmaal niet anders.
    Ik zal deze officieel sluiten en de volgende wedstrijd laten beginnen.


    Bored.

    Cristine schreef:
    Gestopt is gestopt, mensen. Het is jammer voor de mensen die er zoveel moeite in hebben gestopt, maar het is nu eenmaal niet anders.
    Ik zal deze officieel sluiten en de volgende wedstrijd laten beginnen.

    En wat nou als iemand hem over wilt nemen.. Ze zegt toch zelf dat dat ook zou kunnen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)
    En wat nou als iemand hem over wilt nemen.. Ze zegt toch zelf dat dat ook zou kunnen.

    Gestopt is gestopt. Degene die de wedstrijd begint maakt hem af of stopt ermee. Wedstrijden over laten nemen door iemand anders is geen optie.


    Bored.

    Jammer
    But succes met school
    en sterkte als er meer is;)


    Why don't you break my heart

    Cristine schreef:
    (...)
    Gestopt is gestopt. Degene die de wedstrijd begint maakt hem af of stopt ermee. Wedstrijden over laten nemen door iemand anders is geen optie.

    Jezus =='
    Waarom kan dat dan niet. Zo veel moeite is het toch niet om een andere naam onder het hoofd-jurylid te zetten ofzo >< Ik bedoel, sommige mensen hebben hier moeite voor gedaan weetje. En als het dan daarom niet verder kan gaan, dan is dat nogal klote (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.