• Voor de varkensgriep O.O Een jongen uit mijn klas kwam er gezellig mee aan dat tegen het najaar 1 op de 3 mensen de varkensgriep heeft, en dat er (volgens mij in NL) waarschijnlijk rond de 4000 tot 6000 mensen aan dood zullen gaan. Haha. O.O
    En ik weet dat we allemaal een keer doodgaan, maar ik sterf liever vredig aan ouderdom in mijn slaap. ^^
    En fijn dat het jullie niet boeit, maar mij boeit het wel. Dus hou je botte reactie voor je ok (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    *knort*


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    *knort*

    -dood-
    van het lachen hea ;]

    In de krant stond dat er 4000 tot 8000 doodgingen


    Als je maar een ananas hebt..

    VoodooDoll schreef:
    In de krant stond dat er 4000 tot 8000 doodgingen

    Hoe meer mensen, hoe meer vreugde. _O_

    Prodigy schreef:
    (...)
    Hoe meer mensen, hoe meer vreugde. _O_

    Drooooooog ;D

    xBiteMe schreef:
    *knort*


    Valt dood neer.

    Maar het is maar een voorspelling dat 1 op de 3 het krijgt. En alleen mensen met een hele slechte gezondheid, en/of gezondheids problemen kunnen er aan doodgaan.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Valt dood neer.

    Maar het is maar een voorspelling dat 1 op de 3 het krijgt. En alleen mensen met een hele slechte gezondheid, en/of gezondheids problemen kunnen er aan doodgaan.

    Zombie xD

    Maar je hebt gelijk. Wij überpubers met een ijzersterke gezondheid kunnen wel wat hebben :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    Blijkbaar zijn er niet heel veel mensen die het boeit. : )
    Niks mis mee, maar mij boeit het namelijk wel.
    Ja, natuurlijk kun je aan elke griep doodgaan, natuurlijk. Maar die is nu niet zo actueel als de Mexicaanse griep.
    Bovendien is er in Europa al een dode gevallen, in Schotland.


    -

    De Mexicaanse griep wérd eerst als de varkensgriep beschreven, omdat men dacht te constateren dat de ziekte werd verspreid door varkens, wat dus niet zo is.
    Ofzoiets.


    -

    Esmaye schreef:
    De Mexicaanse griep wérd eerst als de varkensgriep beschreven, omdat men dacht te constateren dat de ziekte werd verspreid door varkens, wat dus niet zo is.
    Ofzoiets.

    Eerst was dat ook zo, maar nu gaat het van mens op mens.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    En wist je wat er met die dode in Schotland was? Juist ja, gezondheids problemen. Goed zo.
    Als je genoeg weerstand hebt, is de Mexicaanse griep maar een griepje.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik vind het ook eng.


    Never run out of reasons to smile...

    Rickjuh schreef:
    En wist je wat er met die dode in Schotland was? Juist ja, gezondheids problemen. Goed zo.
    Als je genoeg weerstand hebt, is de Mexicaanse griep maar een griepje.


    Ik weet niet of dat op mij bedoeld was? Als het zo is, ik bedoelde het niet aanvallend? En ik zeg alleen dat er een dode is die toevallig ook die griep had, ik weet er verder niets vanaf.
    Als het niet aanvallend bedoeld was, dan typ ik dit voor niks. (nerd)


    -

    Hmm, daar heb je een punt.
    Maar, van het leven genieten zolang het nog kan _O_
    En inderdaad, bang heb ik er wel voor.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik bekijk het dan ook weer anders, want, ja, waarom kunnen ze ons niet gewoon inënten?
    (cat)


    -