• Voor de varkensgriep O.O Een jongen uit mijn klas kwam er gezellig mee aan dat tegen het najaar 1 op de 3 mensen de varkensgriep heeft, en dat er (volgens mij in NL) waarschijnlijk rond de 4000 tot 6000 mensen aan dood zullen gaan. Haha. O.O
    En ik weet dat we allemaal een keer doodgaan, maar ik sterf liever vredig aan ouderdom in mijn slaap. ^^
    En fijn dat het jullie niet boeit, maar mij boeit het wel. Dus hou je botte reactie voor je ok (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Varkens griep is niet erg. Als je het krijgt ben je gewoon grieperig! alleen voor mensen in arme landen en vooral Bejaarde mensen of Baby's is het dodelijk.
    + het feit dat wij Nederlanders de medicijnen goed voor elkaar hebben! Niks om je zorgen over te maken! laat ze maar praten, ze proberen je alleen maar op te jutten.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik ben altijd bang van zulke ziektes. Ik was het allang.

    Esmaye schreef:
    (...)

    Ik weet niet of dat op mij bedoeld was? Als het zo is, ik bedoelde het niet aanvallend? En ik zeg alleen dat er een dode is die toevallig ook die griep had, ik weet er verder niets vanaf.
    Als het niet aanvallend bedoeld was, dan typ ik dit voor niks. (nerd)


    Hehe, wees niet bang, ik reageer nooit aanvallend, ik gaf alleen aanvullende informatie ^^
    (baby)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Hehe, wees niet bang, ik reageer nooit aanvallend, ik gaf alleen aanvullende informatie ^^
    (baby)


    Dan is 't goed. :')


    -

    Ik denk dat dit het begin is van een actie van de natuur tegen de mensheid. We zijn gewoon met teveel en dat begint te wegen.
    Maar het is idd wel eng...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Philadelphia schreef:
    Ik denk dat dit het begin is van een actie van de natuur tegen de mensheid. We zijn gewoon met teveel en dat begint te wegen.
    Maar het is idd wel eng...


    Dan is er dus elke 40 jaar een begin van de natuur tegen de mensheid.
    Er is namelijk om de ong. 40 jaar een pandemie, die uit zichzelf weer weggaat. Tadaah :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Laten we nu allemaal van een klif springen, dan hebben we geen last meer van die griep. (cat)

    Ach, mij boeit het nog niet zo veel. En dood gaan we toch. En het helpt ook tegen de overbevolking:X
    En naja, dan weten wij hier, in het rijke westen, ook eens hoe het is, om bang te moeten zijn voor de dood.
    Vergeten jullie soms dat een groot deel van de wereldbevolking z'n hele leven bang is om dood te gaan door oorlog, ziekten, geen voedsel, geen water, geen alles?

    Mijn kijk erop, en jullie mogen me best haten nu.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ach, der wordt veel te veel drukte over gemaakt. Het zou veel erger zijn als we nog in de Middeleeuwen zaten, maar die fase zijn we voorbij. En dan nog, we gaan allemaal een keer met de neus omhoog, leggen het loodje, geven de pijp aan Maarten, enzovoorts ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik vind het toch ook niet zo geweldig...
    Net zoals bij de vogelgriep, ik was overtuigd dat ik dood ging:$

    Oke waarom wou ik dit ook al weer lezen, ooh ja Omdat het me boeiend leek ,Maar nee , Je wilt echt iedereen er bang mee maken volgens mij , Want dit wou ik dus niet weten , en ooh ja mensen zeggen ook dat je aan die Baarmoederhalskanker prik ook dood gaat & Nu ik zo besig ben, Dat we in 2011 of 2012. Doowd gaan wegens De klimaat ofzeu. Dat het dan gaat oversromen ,. En dan begint de jaar weer met 0 oke dit denkt me aan een verhaal xD.

    Niet gaan zeiken ofzeu ,en als je wilt zeiken stuur dan een prive berichtje ken ik terug zeike ;)

    Ja ik ben ook best bang! Ö
    Hopelijk word er snel zo'n medicijn tegen ontworpen ofzo (: Want ik wil nog niet dood )';


    I'll need a little more luck than a little bit.

    SellyKaulitz schreef:
    Oke waarom wou ik dit ook al weer lezen, ooh ja Omdat het me boeiend leek ,Maar nee , Je wilt echt iedereen er bang mee maken volgens mij , Want dit wou ik dus niet weten , en ooh ja mensen zeggen ook dat je aan die Baarmoederhalskanker prik ook dood gaat & Nu ik zo besig ben, Dat we in 2011 of 2012. Doowd gaan wegens De klimaat ofzeu. Dat het dan gaat oversromen ,. En dan begint de jaar weer met 0 oke dit denkt me aan een verhaal xD.

    [strike]Niet gaan zeiken ofzeu ,en als je wilt zeiken stuur dan een prive berichtje ken ik terug zeike ;)[/strike]


    Zij wilt jullie helemaal niet bang maken. En als je het hier niet leest zie je het wel in de krant of hoor je het op tv of op de radio, of anders op een andere site.
    Je ontkomt er niet aan omdat het erg actueel is.


    -

    Esmaye schreef:
    (...)

    Zij wilt jullie helemaal niet bang maken. En als je het hier niet leest zie je het wel in de krant of hoor je het op tv of op de radio, of anders op een andere site.
    Je ontkomt er niet aan omdat het erg actueel is.


    Als dat zo was. Hadden we had al lang gehoord. dus ja zeik er niet over.

    SellyKaulitz schreef:
    (...)

    Als dat zo was. Hadden we had al lang gehoord. dus ja zeik er niet over.


    Wil jij astjeblieft even dimmen :)

    Iedereen kan hier zijn eigen mening over de Mexicaanse griep kwijt, en dan gaan we niet aanvallen of ruzie zoeken ^^


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.