• Voor de varkensgriep O.O Een jongen uit mijn klas kwam er gezellig mee aan dat tegen het najaar 1 op de 3 mensen de varkensgriep heeft, en dat er (volgens mij in NL) waarschijnlijk rond de 4000 tot 6000 mensen aan dood zullen gaan. Haha. O.O
    En ik weet dat we allemaal een keer doodgaan, maar ik sterf liever vredig aan ouderdom in mijn slaap. ^^
    En fijn dat het jullie niet boeit, maar mij boeit het wel. Dus hou je botte reactie voor je ok (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    PoisonIvy schreef:
    -Hoest iedereen eronder- Kom op we gaan allemaal en keer dood

    -gorgelgorgel tuf tuf- haha, nu heeft iedereen de griep, val nu maar dood (cool)

    Conspiracy schreef:
    (...)
    -gorgelgorgel tuf tuf- haha, nu heeft iedereen de griep, val nu maar dood (cool)


    *valtdood*

    Yaay, eerste dode hier is gevallen, nu de rest nog! x'D


    Sometimes it's best not to care.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    -gorgelgorgel tuf tuf- haha, nu heeft iedereen de griep, val nu maar dood (cool)
    Ik snap niet waar ze bang voor zijn, sowieso snap ik al dat gedoe eromheen neit, er gaan honderden mensen per jaar dood aan de griep maar dat word vergeten, alleen nu omdat het zo wereldwijd en gruwelijk eng enzo is, gaan we allemaal dood. Ja nee je zou je erbij moeten neerleggen dan,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    .... niet alweer.. ¬¬


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    .... niet alweer.. ¬¬
    Zie ik daar een rode neus? Ja nee nu ga je dood, oke ik stop al.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    PoisonIvy schreef:
    (...)Ik snap niet waar ze bang voor zijn, sowieso snap ik al dat gedoe eromheen neit, er gaan honderden mensen per jaar dood aan de griep maar dat word vergeten, alleen nu omdat het zo wereldwijd en gruwelijk eng enzo is, gaan we allemaal dood. Ja nee je zou je erbij moeten neerleggen dan,

    Agree, get over it of zo :}

    beng zijn heeft geen zin. ik bedoel als je heb krijgt betekent niet dat je er meteen dood aan gaat en als je je zeorgen gaat maken heb je meerkans dat je ziek word


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik ben er al vanaf het begin bang voor :X Vooral nu de moeder van een vriendje van mijn broertje het heeft...


    Get back motherfuckerz'

    Is het raar dat ik er niet van wakker lig? :X

    Het boeit my niet hoor. :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ben niet bang.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Er dreigen nog wel 800 andere gevaren waar we dood aan kunnen gaan, dus het zal van mij wel. :'D


    blame the bully.

    Repeat schreef:
    Ik vind het ook wel eng worden..


    No growth of the heart is ever a waste

    bang? xD
    ik niet,,boeit mij het wat -.-


    Imperfection Is Beautiful

    Geesz schreef:
    Ik ben niet bang.


    Tanya is de beste.