• Naakt foto's van haarzelf!

    Wij moesten foto's maken voor een Colage..
    En toen gingen we ze terug kijken op dat ding..
    en toen kwamen we er langs ;o
    Egt zo F*cking ranzig!!!
    Dat doe je tog niet ;o
    En als je het doet,, is dat haar probleem, maar verwijder ze dan op ze minst voordat je de camara door de klas laat gaan ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    LALALALALA schreef:
    Me broer en ik hadden ook honderden naaktfoto's van me ouders gevonden. O.a. van me vader met een stijve 0.0. Dus ik zo van: 'dat ga je toch niet van elkaar maken?' Komt me moeder: 'nee, dat heeft een vriend van ons gedaan.'
    --'

    Dat is echt vies om te vinden van je eigen ouders! O.o


    -

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Dat is echt vies om te vinden van je eigen ouders! O.o
    Ja okee wel dat me vader een stijve had maar ik zie me ouders elke morgen naakt in de badkamer omdat ze de deur altijd wagenwijd openlaten staan... en dan loopt me vader langs me en klotst ze lul heen en weer en heel soms tegen me been aan... okee sorry teveel detailsXD. En we hebben ook een vibrator in me moeders toilettas gevonden... en ook in die van de moeder van een vriendin van mij... maar ik hou maar weer op...x]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Willom schreef:
    naaaasty.
    haha, ik keek ook eens op iemand camera, maar dat doe ik dus ook niet meer. :'D

    En ik keek naar diezelfde camera. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    HAhaha iewlllgg!!xD

    LALALALALA schreef:
    (...)Ja okee wel dat me vader een stijve had maar ik zie me ouders elke morgen naakt in de badkamer omdat ze de deur altijd wagenwijd openlaten staan... en dan loopt me vader langs me en klotst ze lul heen en weer en heel soms tegen me been aan... okee sorry teveel detailsXD. En we hebben ook een vibrator in me moeders toilettas gevonden... en ook in die van de moeder van een vriendin van mij... maar ik hou maar weer op...x]
    okeyy..........:8

    Oo'


    No growth of the heart is ever a waste

    WHAHAHAHA


    I don't need words to feel those lips.