• Ik was net een beetje over hyves aan het kijken. Kwam ik bij iemand uit die 110 publieke hyves had. Na ik kijken. Alles van TH.
    Kijk zelf ben ik ook TH fan maar dit vindt ik echt te gek voor woorden. en sommige waren er maar 4 lid ofzo. In plaats dat ze zich allemaal aan melden voor de officele hyves maken ze er zelf een.
    best irritant :X

    Wat vinden jullie?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    er zijn gewoon te veel van die hyves waar niks op gebeurd ofzo.

    idd.


    AAP

    Ik snap de tokio hotel haters ook,maar dan die haters die eigenlijk gewoon de fans haten.

    Ik snap dat mensen geïrriteerd geraken door al dat ge-TH, ik zelf ben ook fan, en zelf mij irriteert het. Maar ik snap niet dat mensen TH haten, omdat de fans zo weird doen soms, of omgekeerd; dat ze fans haten, omdat ze de muziek niet goed vinden.

    De fans zijn gestoord, I know, ik ben zelf ook fan [á] Maar het lijkt me nogal logisch dat er haters zijn, sommige fans overdrijven zo erg Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OverMyHead schreef:
    De fans zijn gestoord, I know, ik ben zelf ook fan [á] Maar het lijkt me nogal logisch dat er haters zijn, sommige fans overdrijven zo erg Ö


    Scream for mercy!

    Ik snap het nog steeds niet als iemand hater wordt omdat ie het irritant vind dat een tienermeisje lid is van veel thhyves. Als je het irritant vind kijk je er toch gewoon niet naar..?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Nou en? -.-'
    Ja, sorry, hoor. Maar hoezo is dat irritant? Je hebt er toch geen last van.


    ok

    Jaa okeee maar hier kan th toch niks aan doen maar zelf vind ik het ook spug irritant..


    ...

    Niet mee eens :')


    .

    Wii heeft daar nu last van? Niet dat ik dat spr vindt fs. Mjaa als ge da nii spr vindt fs moe ge nii kijkn éé, doe ik ook XD


    If music be the food of love, play on!

    NERDHEAD schreef:
    Jaa okeee maar hier kan th toch niks aan doen maar zelf vind ik het ook spug irritant..

    ik heb ook niet gezegt dat Th er wat aan kon doen :P


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Sommige overdrijven het echt te veel, daar ben ik het met je eens. Maar ik snap de TH haters nog steeds niet, want hun haten ons en de band door het uiterlijk en de muziek. Ik vind dat geen reden om te haten, maar goed...


    -

    Ja, dús?
    Waarom erger jij je er nu aan als jij er geen last van hebt? En bovendien, waar bemoei je je mee? Jíj bent niet verplicht dat ook te doen?
    Sorry voor deze reactie maar die topics irriteren me echt.


    -

    Ja, sommige overdrijven wel, maar toch. laat ze lekker. Ik snap tokio hotel 'haters' nog steeds niet. Waarom zou je iets haten als je het niets vinden. Andere mensen in waarden laten is opzich ook wel een fijne persoonlijke eigenschap. Scheelt dat bijna niemand in deze maatschappij net die ene eigenschap heeft.


    Wie du mir, so ich dir.

    I don't care.
    Ik kijk nooit bij Hyves. Laat ze lekker. (: