• Ik heb al een hele week last van buikpijn en ik word er gek van, gisteren was ik jarig en toen had ik er ook vreselijke last van. Nou ik ben vandaag naar de dokter geweest ik moest op zo'n bank gaan liggen en hij begon naar mijn buik te luisteren en zei dat het een beetje rommelt. Daarna begon hij te voelen en vroeg waar het pijn deed. Nou nu denkt hij dat ik een geirriteerde dikke of blinde darm heb. Heeft iemand dat ook? Of weet iemand wat ik moet doen als ik dat heb? En graag een paar tips om de pijn te stillen? Mijn ouders zeiden dat ik er een kruik op moet doen dat deed ik en dat helpt niet en ook aspirientjes helpen niet. en 1 of andere soort thee ook niet. Maar ik heb ook vreselijke hoofdpijn en ik begin een beetje koortsig te worden dus ik heb geen idee wat het is TIPS PLEASE!!

    WEET IEMAND OOK HOE IK DIE PIJN KAN STOPPEN? ASPIRIENTJES HELPEN NIET VENKEL THEE OFZO NIET, EEN KRUIK NIET.


    Be yourself and not someone else!

    Ik had een spastische dikke darm, maar ik kreeg er medicijnen voor ö


    I don't need words to feel those lips.

    Unflinching schreef:
    Heb je misschien geen appendicit?
    Mijn broer was ook eens naar de dokter gegaan en de dokter zei dat het gewoon griep was. Ja, natuurlijk. Na 2 weken vonden mijn ouders het niet meer normaal en heeft mijn papa met mijn broer naar spoed gegaan, bleek dat hij een appendicit had. Hij was bijna gestorven als we een dag later waren of zo. Zelfs de verpleger had zoiets ergs nog nooit gezien.
    Oké, ik wil je niet op stang jagen! >,< Maar zou je toch eens niet beter naar het ziekenhuis gaan? Voor alle zekerheid. Misschien heb je wel een appendicit.
    Dokters kunnen nooit zo zeker zijn. Je ziet, zoals bij mijn broer...


    Ik heb geen idee, als ik even bezig ben met rennen enzo dan heb ik er geen last van en als ik gewoon stilsta heb ik er weer last van...


    Be yourself and not someone else!

    MissShinoda schreef:
    heb je loslaat pijn? dus dat als je in je buik drukt en als je dan loslaat je zo'n steek krijgt..? in dat geval is het waarschijnlijk een blinde darm ontsteking ;]


    Ja het voelt een beetje alsof er een naald in word geprikt..


    Be yourself and not someone else!

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Idd. Lekker handig >.< Pak zware pijnstillers en niet die van 250 mg. maar die van 500 of 750, maar dan wel maar 1, want daar mag je er niet te veel van. In een bad gaan, en dan rustig wat muziek luisteren en idd slapen ofzo.


    Die van 500 gebruik ik al.., en het helpt voor geen meter, ik mag en 6 per dag en heb er tot nu toe 3 gehad ik ga eind deze week anders wel weer naar de dokter want het is vreselijk KUT..


    Be yourself and not someone else!

    Maar weet iemand hoe ik van die pijn af komt?


    Be yourself and not someone else!