• Ik heb al een hele week last van buikpijn en ik word er gek van, gisteren was ik jarig en toen had ik er ook vreselijke last van. Nou ik ben vandaag naar de dokter geweest ik moest op zo'n bank gaan liggen en hij begon naar mijn buik te luisteren en zei dat het een beetje rommelt. Daarna begon hij te voelen en vroeg waar het pijn deed. Nou nu denkt hij dat ik een geirriteerde dikke of blinde darm heb. Heeft iemand dat ook? Of weet iemand wat ik moet doen als ik dat heb? En graag een paar tips om de pijn te stillen? Mijn ouders zeiden dat ik er een kruik op moet doen dat deed ik en dat helpt niet en ook aspirientjes helpen niet. en 1 of andere soort thee ook niet. Maar ik heb ook vreselijke hoofdpijn en ik begin een beetje koortsig te worden dus ik heb geen idee wat het is TIPS PLEASE!!

    WEET IEMAND OOK HOE IK DIE PIJN KAN STOPPEN? ASPIRIENTJES HELPEN NIET VENKEL THEE OFZO NIET, EEN KRUIK NIET.


    Be yourself and not someone else!

    Rustig aan doen, goed slapen.
    Misschien heb je blinde darm ontsteking?
    Als het zo blijft, even terug naar de dokter denk ik.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Heeft de dokter niet verteld wat je het beste kon doen?


    blame the bully.

    Willom schreef:
    Heeft de dokter niet verteld wat je het beste kon doen?


    Nee, alleen als het erger word dat ik terug zou moeten komen en aspirientjes slikken, ik zei dat ik dat al deed maar hij zei dat ik door moest gaan. en Venkel thee drinken ofzo maar dat deed ik ook al. :S


    Be yourself and not someone else!

    Willom schreef:
    Heeft de dokter niet verteld wat je het beste kon doen?
    Idd. Lekker handig >.< Pak zware pijnstillers en niet die van 250 mg. maar die van 500 of 750, maar dan wel maar 1, want daar mag je er niet te veel van. In een bad gaan, en dan rustig wat muziek luisteren en idd slapen ofzo.


    Wie du mir, so ich dir.

    Nou ehm, als je een blinde darm ontsteking had dan piepte je wel anders denk ik. Ik had ook een keer ontzéttende last van mijn buik, en geloof het of niet, het hielp het meest als ik op bed ging liggen naar de tv staren en wegdromen. Maar dat kan ook aan mijzelf liggen :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    Nou ehm, als je een blinde darm ontsteking had dan piepte je wel anders denk ik. Ik had ook een keer ontzéttende last van mijn buik, en geloof het of niet, het hielp het meest als ik op bed ging liggen naar de tv staren en wegdromen. Maar dat kan ook aan mijzelf liggen :')


    Dat heb ik ook het hele weekend gedaan, het zal geen ontsteking zijn maar gewoon een geirriteerde darm. Maar het is vreselijk kut en het gaat gewoon met niks over.


    Be yourself and not someone else!

    Heb ik ook eens voor gehad, en ik ben toen niet eens naar de dokter geweest. :X


    everything you imagined, and more...

    Honour schreef:
    Heb ik ook eens voor gehad, en ik ben toen niet eens naar de dokter geweest. :X


    Hoe lang heb je ermee rondgelopen dan? Want ik loop er morgen een week mee rond.. echt kut xD


    Be yourself and not someone else!

    Rickjuh schreef:
    Rustig aan doen, goed slapen.
    Misschien heb je blinde darm ontsteking?
    Als het zo blijft, even terug naar de dokter denk ik.


    Ja maar goed slapen wil niet want ik kan niet slapen van de buikpijn en dan is het de ene keer koud en de andere x warm.., heel raar.


    Be yourself and not someone else!

    Heb je misschien geen appendicit?
    Mijn broer was ook eens naar de dokter gegaan en de dokter zei dat het gewoon griep was. Ja, natuurlijk. Na 2 weken vonden mijn ouders het niet meer normaal en heeft mijn papa met mijn broer naar spoed gegaan, bleek dat hij een appendicit had. Hij was bijna gestorven als we een dag later waren of zo. Zelfs de verpleger had zoiets ergs nog nooit gezien.
    Oké, ik wil je niet op stang jagen! >,< Maar zou je toch eens niet beter naar het ziekenhuis gaan? Voor alle zekerheid. Misschien heb je wel een appendicit.
    Dokters kunnen nooit zo zeker zijn. Je ziet, zoals bij mijn broer...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    heb je loslaat pijn? dus dat als je in je buik drukt en als je dan loslaat je zo'n steek krijgt..? in dat geval is het waarschijnlijk een blinde darm ontsteking ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Unflinching schreef:
    Heb je misschien geen appendicit?
    Mijn broer was ook eens naar de dokter gegaan en de dokter zei dat het gewoon griep was. Ja, natuurlijk. Na 2 weken vonden mijn ouders het niet meer normaal en heeft mijn papa met mijn broer naar spoed gegaan, bleek dat hij een appendicit had. Hij was bijna gestorven als we een dag later waren of zo. Zelfs de verpleger had zoiets ergs nog nooit gezien.
    Oké, ik wil je niet op stang jagen! >,< Maar zou je toch eens niet beter naar het ziekenhuis gaan? Voor alle zekerheid. Misschien heb je wel een appendicit.
    Dokters kunnen nooit zo zeker zijn. Je ziet, zoals bij mijn broer...


    wat is een appendicit? :x


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Met 1 van je ouders naar de dokter gaan en je niet wijs laten maken dat je veel moet rusten en asprientjes moet slikken. Dokters zijn daar heel makkelijk in. Gewoon zeggen: 'Ik wil dat er nu naar mij wordt gekeken, want niks helpt en ik word het zat.'

    MissShinoda schreef:
    (...)

    wat is een appendicit? :x

    Ken je de appendix? Dat is het einde van de blinde darm. Zo een onbelangrijk aanhangsel waar al het afval van je lichaam in komt. Dat kan uitbarsten. Als je een appendicit hebt springt dat open na 3 dagen. Dan moet je dat met een operatie laten weghalen, en ben je verlost van je appendix. Een appendix is kut.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Unflinching schreef:
    (...)
    Ken je de appendix? Dat is het einde van de blinde darm. Zo een onbelangrijk aanhangsel waar al het afval van je lichaam in komt. Dat kan uitbarsten. Als je een appendicit hebt springt dat open na 3 dagen. Dan moet je dat met een operatie laten weghalen, en ben je verlost van je appendix. Een appendix is kut.


    dat is dus hetzelfde als een blindedarm ontsteking..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT