• Helloh,
    Ik (Eva) heb laatst 3 weken mijn laptop in moeten leveren vanwege een aantal onvoldoendes.
    En dat vond ik dus niet leuk. Dit is pas weer de 1e dag dat ik er weer op mag.
    Dat vind ik dus nu wel leuk.
    In ieder geval, krijgen jullie wel eens straf voor onvoldoendes die je gehaald hebt? Of jullie zijn gewoon allemaal hoog begaafd en halen nooit onvoldoendes..
    Adioz.
    (krul)

I recycle my thoughts.

Ik haal vaak (nee, niet iedere dag x]) onvoldoendes en ik word er niet voor gestraft. 8D

Don't be a drag, just be a queen.

-heeft nog nooit minder dan 5 gehad-(cat)

Frankly my dear, I don't give a damn.

mijn ma blijft doorzagen dat ik veel beter kan en dat ik moet leren , of toch eens een blad overlezen x bij een zoveelste luizige prestatie dreigt ze wel maar ze doet nooit zoiets <3

I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

Neen, ik word nooit gestraft voor slechte punten of onvoldoendes. Ze zeggen dat altijd iets als: Ach, volgende keer beter, het is maar dat vak of zo.

Nee, bij mij niet. In sommige vakken ben ik beter als anderen. Maar als ik een paar keer een onvoldoende haal, dan willen mijn ouders eerder de oorzaak weten dan dat ze met een gevolg gaan drijgen. Want ze weten heus wel dat ik goed mijn best doe, en die onvoldoendes niet haal omdat ik dat leuk vind.

Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

Nee, ik heb nog nooit straf gehad voor een cijfer. :X

hoi, jij bent leuk.

Ik haal enkel onvoldoendes bij chemie, fysica en aardrijkskunde, maar die onderwerpen liggen me gwn niet. x]
    Ons ma zegt dan altijd 'Goh Erica toch.' voor de rest niets, maar ze kan ook niet veel zeggen, ze heeft die vakken zelf nooit gehad. x'D
    En ons pap krijgt bijna geen vakrapporten te zien. x'] Dus die zegt er helemaal niets van.
    Maar mijn laptop zouden ze nooit afpakken, ten 1e omdat ik wel degelijk moeite doe, al zeker tov me broertje en als 2e; ik heb de laptop zelf gekocht. x]

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

ik krijg nooit straf ofzo als ik onvoldoendens haal, ze zeggen alleen dat ik beter mijn best moet doen anders verknal ik heel mijn toekomst en dergelijke haha

x

Hahaha, ik haal teveel onvoldoendes.
    Mijn ma baalt daar redelijk van, maar die weet echt wel dat ik hem dan weer gewoon ophaal, omdat ik het zelf stom vind staan om een onvoldoende op mijn rapport te hebben.
    Ik heb nog nooit straf voor school gehad. Wel voor een heleboel andere dingen ¬¬
    Wees blij met een laptopverbod. Ik kreeg een week vrouwenhofverbod (vriendenverbod, vrouwenhof is de plek waar we elkaar altijd zien).

Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

ik haal bijna nooit onvoldoendes. ik moet hem dan alleen wel weer ophalen. wnat als ik onvoldoende op het eind raport sta ben ik de klos

Nouw Ik gelukkig Niet :'] Want dat zou Gemeen zijn :x

Just got to make sweet love `till the break of dawn

De meine wordt altijd om andere redenen afgepakt. --'
    Gelukkig zijn mijn ouders vaak laat thuis, en kan ik gewoon nog héél de middag. ^-^

Ik haal zoveel onvoldoendes, maar ik krijg nooit straf. :'D

None but ourselves can free our minds.

ik krijg geen straf voor onvoldoendes (niet dat ik ze veel haal idd XD) maargoed, me ouders weten ook niet dat ik zoveel op me laptop zit. Ze hebben wel 1x geflikt om me gitaar in te nemen toen ik boos was en die hebben ze toen een week ingenomen, toen had ik nog een computer en die neem je natuurlijk niet zo makkelijk in. Bij mij blijft het meestal met dreigen als ik me niet goed genoeg gedraag dat ze me internet kabel eruit trekken bijvoorbeeld, maar ze hebben het nog nooit daadwerkelijk gedaan

ik krijg zowieso niet zosnel en veel straf, ze zijn vrij vergevingsgezind. Me zusje daarintegen krijgt vaker straf maar die makat het ook wle heel bond XD

I believe i can <3

Ik wordt alleen 'gestraft' als mijn examenrapport niet goed is. Voor onvoldoendes ben ik eigenlijk nog nooit gestraft geweest. Dusja :') Ook probeer ik wel goeie punten te halen, want dat is eigenlijka alleen maar een nadeel voor mij. ^^

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right