• Ik heb een serie The prince and me
    Maar toen kreeg ik een gastenboek bericht van iemand dat zei die titel al had.
    Dat respecteer ik dus nu zoek ik een nieuwe titel

    hier gaat het verhaal over:
    Demi is een rockster en reist over de hele wereld. Dag in dag uit paparazzi om haar heen. Dag in dag uit optredens en intervieuws. De druk wordt haar te veel. Ze verhuisd naar een kleine boeren dorp om eindelijk rust te krijgen.
    Prins Edward heeft zijn verplichtingen. Hij wil eens een keer wat anders. Geen verplichtingen en alleen maar vrij zijn. Hij verhuisd naar een kleine boeren dorp om rust te vinden maar wat als ze elkaar tegen komen en verliefd worden. Hoe lang kunnen ze het uithouden om te liegen?

    dus weet iemand een titel :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Rockin with prince charming.
    Sex, drug 'nd a princess.
    Divine Rock, Divine Life.

    :}

    -No idea-


    We'll never be as young as we are tonight

    Famous lies
    The Prince and the Rockstar
    Love vs. Lies

    ??


    -

    sorry, ik heb niet echt een idee voor titels.. die van mij zijn altijd mislukt dusja... :X
    nog succes met een titel vinden.. (flower)

    Rockin with price charming.

    Vindt ik cool xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Alice schreef:
    Rockin with price charming.

    Die vind ik super! ^^ En wil je laten weten wanneer deel 1 er is? =)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Btw, is het niet priNce charming?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Btw, is het niet priNce charming?

    Woeps, tik fout :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Die vind ik super! ^^ En wil je laten weten wanneer deel 1 er is? =)

    ik heb al 2 delen maar ik heb de serie weer geinactiveerd wanwege de titel.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    ik heb al 2 delen maar ik heb de serie weer geinactiveerd wanwege de titel.

    Ahaah ^^ Dan hou ik in de gaten wanneer je hem weer activeert ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right