• Hi Sexies,
    I NEED YOU OPINEON.
    Ik heb zonet 2 gedichten gemaakt. Please. Don't. Click. Away. Yet.
    Er is een reden waarom ik really really jullie mening nodig heb.
    LATEN WE EERST DE GEDICHTEN SHOWEN VÓÓR VERDERE UITLEG zodat jullie kunnen wegklikken zodra jullie besloten hebben dat ze te vreselijk zijn om verder te lezen.

    1 "Zelfbewust"

    Je weet het wel
    Dat je veel wilt
    en veel vragen stelt.
    Dat je jezelf iets te belangrijk vindt.
    Zelfbewust.
    Een groot ego.
    Maar je houdt ervan
    om van jezelf te houden.


    2. "Diep"

    Diep
    Gaat niet om diepte
    Gaat om
    herkenbare gevoelens -
    harde waarheid -
    niet zomaar woorden
    uit het niets.
    Diep
    Een rilling.
    Medeleven -
    Medelijden -
    zelfbewust raken
    door iemand
    die zelfbewust was.


    Eerst wil ik je bedanken voor het verder lezen,
    en nu wil ik een gunst vragen. Twee zelfs.
    1. geef je kritiek, verbetering, mening blabla in een reactie.
    2. stem in deze poll!voor het gedicht dat je het beste vond van de 2.

    Ik moet wel even zeggen dat de gedichten in feite geen titel hebben. Ik heb deze twee titels gebruikt om de poll te verduidelijken.

    HEEL ERG BEDANKT.
    Ik faal in topics schrijven en ik weet het.

    Ik vind de eerste het leukste. En dan vooral dat laatste zinnetje. 'Maar je houdt er van om van jezelf te houden.' Het tweede vind ik iets minder, omdat ik er eigenlijk niet echt een gevoel bij krijg.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    Ik vind de eerste het leukste. En dan vooral dat laatste zinnetje. 'Maar je houdt er van om van jezelf te houden.' Het tweede vind ik iets minder, omdat ik er eigenlijk niet echt een gevoel bij krijg.

    Dankje. De tweede gaat over het gevoel zelf, maar wekt inderdaad geen herkenbaarheid of wat dan ook op. Dat is ook niet de bedoeling. Het is zegmaar de bedoeling om.. de diepte van een tekst of gedicht vanuit een ander standpunt te bekijken. Het niet te 'beleven'. Blijkbaar begrijp je de gedichten dan wel. (:

    Amyntas schreef:
    (...)
    Dankje. De tweede gaat over het gevoel zelf, maar wekt inderdaad geen herkenbaarheid of wat dan ook op. Dat is ook niet de bedoeling. Het is zegmaar de bedoeling om.. de diepte van een tekst of gedicht vanuit een ander standpunt te bekijken. Het niet te 'beleven'. Blijkbaar begrijp je de gedichten dan wel. (:

    Inderdaad, nu snap ik het beter. :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    (...)
    Inderdaad, nu snap ik het beter. :'D

    Haha oke. (:
    Mensen die zelfbewust zijn over hun situatie, schrijven vaak diepe gedichten. Met die diepe gedichten, maken ze lezers zelfbewust.. zeg maar. Vandaar die laatste zin dus. Geen idee waarom ik deze uitleg geef, maar ik had de neiging ertoe.

    Amyntas schreef:
    (...)
    Haha oke. (:
    Mensen die zelfbewust zijn over hun situatie, schrijven vaak diepe gedichten. Met die diepe gedichten, maken ze lezers zelfbewust.. zeg maar. Vandaar die laatste zin dus. Geen idee waarom ik deze uitleg geef, maar ik had de neiging ertoe.

    Misschien ben je telepathisch, want ik had bijna geschreven: 'Maar de laatste zin snap ik nog niet helemaal.' (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    de eerste is echt leuk


    You can't not look cool with a crossbow.

    iPotter schreef:
    (...)
    Misschien ben je telepathisch, want ik had bijna geschreven: 'Maar de laatste zin snap ik nog niet helemaal.' (cat)

    Haha, dat is gewoon eng. Snap je hem nu wel? (:

    Amyntas schreef:
    (...)
    Haha, dat is gewoon eng. Snap je hem nu wel? (:

    Ik snap wat je wil zeggen, maar ik ben het er geloof ik niet helemaal mee eens. Ik denk dat juist uit onzekerheid ook heel diepe gedichten kunnen ontstaan. (: Dus ik vind je eerste gedicht nog steeds beter.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    (...)
    Ik snap wat je wil zeggen, maar ik ben het er geloof ik niet helemaal mee eens. Ik denk dat juist uit onzekerheid ook heel diepe gedichten kunnen ontstaan. (: Dus ik vind je eerste gedicht nog steeds beter.

    Hm.. dat is waar. (: Maar worden die onzekerheden niet duidenlijker na het neerschrijven van een gedicht?

    Amyntas schreef:
    (...)
    Hm.. dat is waar. (: Maar worden die onzekerheden niet duidenlijker na het neerschrijven van een gedicht?

    Oké, dat is óók waar. Ik heb dat inderdaad wel met schrijven, als je neerschrijft wat je probleem is lijkt het meteen veel duidelijker. Alleen lijkt zelfbewust me toch nog niet helemaal het goede woord.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    (...)
    Oké, dat is óók waar. Ik heb dat inderdaad wel met schrijven, als je neerschrijft wat je probleem is lijkt het meteen veel duidelijker. Alleen lijkt zelfbewust me toch nog niet helemaal het goede woord.

    Wat is dan het perfecte woord volgens u? (:

    iPotter schreef:
    Ik vind de eerste het leukste. En dan vooral dat laatste zinnetje. 'Maar je houdt er van om van jezelf te houden.' Het tweede vind ik iets minder, omdat ik er eigenlijk niet echt een gevoel bij krijg.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'