• het weet...


    Ik vind een jonge zo damn damn damn leuk. Hij is echt heel leuk :$


    Maar ik denk dat hij het weet. Want iedeeen die het weet loopt net wat te opvallend te doen. En samantha was vandaag aan het zingen 'michelle en marcel zaten in een boom...' en ik trapte haar als teken dat ze stil moest zijn. Want hij stond achter haar:$ En ze zaten steeds toen hij bij ons zat te feluisteren 'jesus, heb je staar ziekte ofzo? je kijkt de heletijd naar hem' en toen wou ik zijn msn gaan vragen. En toen ging een vriendin van me er snel heen, en vroeg om zijn msn. En toen ging ik er snel bij staan. En toen vroeg ze dat weer. En toen zei hij dat hij er nooit op zat. En toen ging ik naast hem op mijn knieën zitten, en vroeg toen van 'mag ik alsjebliefd je msn? ' en toen gaf hij die. En toen heb ik zijn telefoon nummer ook nog gekregen. Maar we spreken wel eens wat af na school, met een vriendin samen. En dan gaan we wel eens wat "drinken" en nouja, binenkort gaat hij mee :$ en hij gaat ook nog een keertje film kijken met ons:$ MAAR... Nu hebben paar mensen heel erg opvallend gedaan. en nu ben ik bang dat hij het weet:$


    Wat nu??:X

    Cristine schreef:
    (...)
    Zeg dan gewoon meteen dat je een date met hem wel ziet zitten.
    Damn, waarom draaien meiden toch altijd om het hele punt heen? ><

    zo zijn meisjes. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.