• De titel zegt het al een beetje.. Aan de NW fans hier. Wat vinden jullie van Anette? Het is niet de bedoeling dat iedereen elkaar hier gaan uitschelden om elkaar mening ofzo maar ik was gewoon nieuwsgierig naar wat jullie vinden. Anette of Tarja? En waarom?

    Ik vind Tarja super, maar de verandering heeft de band zeker goed gedaan, het heeft voor iets nieuws gezorgd. Het is inderdaad niet meer de oude nightwish.. But Hey.. things come and go Niet dan?

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    k vind anette wel mooie stem hebben..
    k ken eigenlijk vooral de liedjes met haar!
    &die vind ik mooiig! het geeft me altijd zoveel energie op dr een of andere manier.. 8)


    it's cool to know nothing.

    Nou, ik vind Anette erg goed maar natuurlijker hoor je goed het verschil. Like; Tarja had echt ene veel krachtigere stem echt iets voor een metalband maar ik ben wel blij met de neue zangeres.

    Nightwish met Tarja vond ik veel beter en Anette is gewoon zo ontzettend wennen. Nu mist er gewoon iets.

    Bij mij is het de duisternis in de muziek. dat is toch wel iets waardoor ik verliefd ben geworden op Nightwsh. Ik bedoel; nummers als White Night Fantasy zouden meteen een heel andere sfeer krijgen als Anette die zou zingen. Mara goed, Nightwish gaat een nieuw tijdperk binnen met Anette en ik als fan kan niet anders dan ze het allerbeste wensen!


    No growth of the heart is ever a waste