Ik kan niet kiezen ofzo :')
Tarja's stem is natuurlijk… Wauw. Ze zingt écht zo mooi. Anette heeft misschien niet het bereik van Tarja, maar voor een mezzo-sopraan te zijn, gaat ze echt wel hoog en ook krachtig hoog, als je me snapt? Ze doet het écht geweldig. Ik vind de "Nightwish met Tarja"-songs persoonlijk leuker om te zingen - omdat mijn bereik overeenkomt met dat van Tarja - maar ik vind ze zeker niet beter ofzo. En let wel, Nightwish heeft voor Anette gekozen, dus wie ben ik om dat in vraag te stellen? Ze hebben haar ook gekozen omdat ze iets anders wilden, en niet een kopie van Tarja ^^
En over het solo-project van Tarja: Ik ben daar natuurlijk zéér blij om. My Winter Storm is echt zalig.
En euh … nu hebben we altijd twéé zalige cd's om naar uit te kijken, hé
En Kirsten, het verschil tussen de gewone versie en de Deluxe Edition van My Winter Storm is dat er op de deluxe een heavy versie staat van Damned And Divine, een Artist Version van I Walk Alone {Niet zoveel verschil met de gewone, alleen meer orkest } en een In Extremo remix van I Walk Alone. Er zit natuurlijk ook een dvd'tje bij, met de clip van I Walk Alone, een foto-gallerij en een making off van de clip & de cd
En om je nog jaloerser te maken: Ik heb gisteren 2 dvd's {From Wishes To Eternity / End Of Innocence} en 2 EP's {Over The Hills And Far Away / Bless The Child} van Nightwish gekocht
xX Elien
" I'm not your boyfriend, baby. "