• De titel zegt het al een beetje.. Aan de NW fans hier. Wat vinden jullie van Anette? Het is niet de bedoeling dat iedereen elkaar hier gaan uitschelden om elkaar mening ofzo maar ik was gewoon nieuwsgierig naar wat jullie vinden. Anette of Tarja? En waarom?

    Ik vind Tarja super, maar de verandering heeft de band zeker goed gedaan, het heeft voor iets nieuws gezorgd. Het is inderdaad niet meer de oude nightwish.. But Hey.. things come and go Niet dan?

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Dunnoo..
    Ik houniet van nightwishding. :P


    AAP

    Ik vind Anetta echt goed!


    All the shit I did tonight those be the best memories

    uhm kan je ook NIET kiezen?
    nee das flauw
    ik ben geen fan dat weet kirs maar ik vind tarja's stem neit echt..
    maarja
    ik denk dat ik voor anette ga
    vooral door buifi
    xx

    uhm kan je ook NIET kiezen?
    nee das flauw
    ik ben geen fan dat weet kirs maar ik vind tarja's stem neit echt..
    maarja
    ik denk dat ik voor anette ga
    vooral door buifi
    xx


    Whaha .. nouja zeg.. Je weet niet eens wat tarja heeft geflikt in BUIFI xD?!.. Nouja daar kom je nog wel achter.. heti s best gemeen eigenlijk.. maar toch ook weer niet.. ach ik ga lekker toch niks verklappen xD..:P

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    ik weet wel dat ze íéts heeft te maken met dat tuomas voelt zich neit heelmaal goed maar ik weet dus neit wat
    en dat duurt nog wel ff
    maarjaa
    ik wacht
    en wacht
    en wacht

    ik weet wel dat ze íéts heeft te maken met dat tuomas voelt zich neit heelmaal goed maar ik weet dus neit wat
    en dat duurt nog wel ff
    maarjaa
    ik wacht
    en wacht
    en wacht
    Ja ik weet.. Maar helaas zul je nog langer moeten wachten, en nog langer en nog langer.. Wanntt... eerst komt nog de laryngitis xD

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Anette is best goed, maar ikzelf vind/vond Tarja beter. Ik vind haar stijl beter bij Nightwish passen.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik vind Anette beter. Ik hou namelijk niet zo van dat 'opera-achtige' gezang xD. Maar een paar nummers van Nightwish met Tarja vind ik ook wel leuk hoor ^^ Vind alleen dat de band cooler is met Anette, maar dat is weer mijn mening(A)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik kan niet kiezen ofzo :')
    Tarja's stem is natuurlijk… Wauw. Ze zingt écht zo mooi. Anette heeft misschien niet het bereik van Tarja, maar voor een mezzo-sopraan te zijn, gaat ze echt wel hoog en ook krachtig hoog, als je me snapt? Ze doet het écht geweldig. Ik vind de "Nightwish met Tarja"-songs persoonlijk leuker om te zingen - omdat mijn bereik overeenkomt met dat van Tarja (A) - maar ik vind ze zeker niet beter ofzo. En let wel, Nightwish heeft voor Anette gekozen, dus wie ben ik om dat in vraag te stellen? :P Ze hebben haar ook gekozen omdat ze iets anders wilden, en niet een kopie van Tarja ^^
    En over het solo-project van Tarja: Ik ben daar natuurlijk zéér blij om. My Winter Storm is echt zalig.
    En euh … nu hebben we altijd twéé zalige cd's om naar uit te kijken, hé :D

    En Kirsten, het verschil tussen de gewone versie en de Deluxe Edition van My Winter Storm is dat er op de deluxe een heavy versie staat van Damned And Divine, een Artist Version van I Walk Alone {Niet zoveel verschil met de gewone, alleen meer orkest :D} en een In Extremo remix van I Walk Alone. Er zit natuurlijk ook een dvd'tje bij, met de clip van I Walk Alone, een foto-gallerij en een making off van de clip & de cd :D

    En om je nog jaloerser te maken: Ik heb gisteren 2 dvd's {From Wishes To Eternity / End Of Innocence} en 2 EP's {Over The Hills And Far Away / Bless The Child} van Nightwish gekocht :P

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik kan alleen zeggen dat hun stemmen nogal verschillen. Tarja is naar mijn mening meer geschikt voor de wat duistere fantasy kant van Nightwish. Anette is meer voor de rockkant van de groep. Dat deed menig fan afhaken denk ik. Ikzelf heb ook de voorkeur voor Tarja's stem - het geeft zo'n gevoel van mysterie - maar inderdaad, things come and go.
    En om eerlijk te zijn vind ik hun nieuwe werk ook niet slecht.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nightwish met Tarja vond ik veel beter en Anette is gewoon zo ontzettend wennen. Nu mist er gewoon iets.


    ~

    Anette zingt wel goed;
    maar ik vind Tarja echt veel beter (geen idee waarom eigenlijk x])


    I am an idiot, I move.

    ik vind Anette is wel goed ik vind haar ook echt niet slecht maar Tarja vind ik gewoon veel beter en mijn vriendin vind Anette veel beter en daarom zegt ze dood aan tarja dat vind ik echt ziek maarja niks aan te doen

    Verplaatsing naar Muziek… :')


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Beter dan Tarja, in ieder geval. Hoorde dat Tarja eruit is gezet vanwege sterallures. Ze had een heel groot concert in Londen en inplaats van naar dat concert te gaan ging ze shoppen met vriendinnen. Tja? Logisch.


    Life is hard and then we die