• Wie heeft het al gedaan,
    en wat was de oorzaak?

    Ik ben nog nooit flauwgevallen :X


    We'll never be as young as we are tonight

    Iets van 9 keer denk ik. Ijzertekort.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    4x. en t is meestal een heel lang genant verhaal en ik heb geen zin om het helemaal te vertellen:Y). en 1x bewusteloos geweest toen ik 1/2 was omdat ik van een trap viel en toen lag ik in t ziekenhuis.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Vaak zat. Bloed, films bij biologie, geschiedenis, te benauwd hebben, bij de dokter.

    Vanalles wat eigenlijk.


    Think before you act.

    ik ben 1x flauwgevallen
    ik was nog heel klein(weet niet hoe oud maar wel heel klein)
    omdat ik mijn zin niet kreeg ging ik mijn adem inhouden en toen viel ik flauwxD
    maar dat heb ik daarna nooit meer gedaan


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Zo vaakk


    ...

    al veel te vaak. altijd als ik mn eigen bloed zag of als ik veel pijn had. ohja en één keer omdat mn zusje pijn had. :X ooohja. en toen ik mn piercing liet zetten.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Volgens mijn ouders wel, volgens mij niet ;D


    Scream for mercy!

    2Krull4U schreef:
    Sinds ik 9 was, 7 keer ongeveer

    -Van de schrik, als ik mn eigen bloed zag/zie vooral
    -Ongesteld

    Viel je flauw toen je zag dat je ongesteld was?
    Of, terwijl je ongesteld was?


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Uhm al heel vaak.

    1 keer toen een ooroperaties van mij verkeerd is gegaan. Naja verkeerd. De wond was niet goed gehecht en ik ging dus helemaal lomp doen (ik was nogal klein toen). En toen knalde ik met mijn oor tegen een stang, waardoor de hechtingen open sprongen en toen ging het heel hard bloeden dat het binnen no time door het verband heen gebloed was, en toen lag ik al knock out op de vloer. Van schrik van het bloed en van de pijn.
    1 keer toen ik ben aangereden door een auto. Ik sloeg heel hard met mijn hoofd tegen het wegdek en ben toen zeker een kwartier bewusteloos geweest.
    1 keer bij tokio hotel concert (niet tijdens, ik ben geen noob) Ik sloeg mijn enkel om en scheurde mijn enkelbanden af. Again. En dat doet pijn dus toen was ik even van de wereld. Maar goed dat een vriendin me vast had.
    En nog tig malen om geen idee... Voedsels,vocht,zuurstof te kort ofzo.


    Wie du mir, so ich dir.

    1 Keer. En ik heb geen verdere aspiraties om dat te doen, want het was notabene plein public -> in de V&D dus. Complete massa-hysterie dus.


    History is not hatred.

    Decayed schreef:
    Ik ben nog nooit flauwgevallen. :'D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    2x
    een keer vanwege mijn nierbekontsteking andere keer te lage bloeddruk
    de lokaties waar het gebeurde zijn appart
    een museum en een kleren winkel


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    1 keer..

    had te weinig zuurstof... (lol)

    Ik val altijd net niet flauw.


    "I shut my eyes in order to see.'