• Wie heeft het al gedaan,
    en wat was de oorzaak?

    nog nooit.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    laatst nog, bij een concert. omdat ik vooraan stond en iedereen stond te duwen en omdat het daar heel erg warm was en ik erg weinig had gedronken


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nog nooit, voor zover ik weet. Wel een keer toen ik van de trap was gevallen (wat vaak gebeurde) was ik bewusteloos.


    -

    ikke een keer bijna op schiphol
    was er met mijn ouders... en toen op een gegeven moment had ik echt geen kracht meer over en kon ik niet meers staan en werd ik helemaal duizelig... mijn ouders moesten me ondersteunen om te blijven staan... echt vet eng... maar ik heb het overleefd gellukig xD


    Vampire's are cool

    PARAPLAN schreef:
    (...)
    Viel je flauw toen je zag dat je ongesteld was?
    Of, terwijl je ongesteld was?

    terwijl ik ongesteld was, ik voelde me echt niet goed en voor ik een pilletje in mag nemen moet ik wat eten, maar dan was ik zo ziek dat ik de tafel dus net niet haalde en ik wilde mn ma vragen of ze iets voor me wilde maken, maar die was eventjes weg..

    3 keer geloof ik... Ik ben overgevoelig aan geluid =S Niet zo tof als muziek je leven is en als je drumt... Al drie keer op een optreden flauwgevallen door het geluid - in combinatie met de warmte dan. Echt kei-irritant. Dus nu neem ik altijd oordopjes mee xD Maar ik steek ze pas in als ik last krijg hoor. Want wat mensen ook mogen beweren, ik vind de muziek wél beter klinken als je oren niét dichtgestopt zijn...


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    3 weken trg toen ik ziek was. Had toen 39.6 graden koorts, daardoor ben ik flauwgevallen.


    PINKPOP WAS SUPER=D

    op de trouw van mijn nicht ... mijn andere nicht (eigenlijk de vrouw van mijn neef maar stt xd) was aan het vertellen over de geboorte van haar zoon met nogal veel details ... het ene moment voelde ik me draaierig worden en het andere moment deed ik mijn ogen open en zag een dertigtal hoofden boven me. muwaha xd. sindsdien ben ik bang van ziekenhuizen en geboortes :X